تماشا کنید: آیفون 7، آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو ساختگی در ویدیویی 4K کنار هم

یک‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بنابر اطلاعات موجود اپل در نظر دارد نسل بعدی گوشی هوشمند خود را که آیفون 7 یا آیفون 6SE نام خواهد داشت، طی مراسمی در ماه سپتامبر راهی بازار کند. حال ویدیویی با کیفیت بالا از این سه نسخه منتشر شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

آخرین اخبار در رابطه با نسخه‌های مختلف آیفون ۷ ویدیویی با کیفیت است که سه نسخه آیفون‌های نسل بعدی را در کنار هم قرار داده و مقایسه می‌کند. همانطور که می‌دانید شماری از شایعات منتشر شده در مورد آیفون‌های نسل بعدی نشان از این داشت که اپل در نظر دارد تا دو نسخه از آیفون ۵.۵ اینچی راهی بازار کند که آیفون ۷ پرو و آیفون ۷ پلاس نام خواهند داشت.

این ویدیو توسط حساب کاربری با نام Bshop Kuwa در یوتیوب منتشر شده که مربوط به یک فروشگاه پیش خرید آیفون در کشور ژاپن است. در ویدیوی مورد نظر، نسخه‌ی ۴.۵ اینچی آیفون با رنگ طلایی در کنار نسخه‌های ۵.۵ اینچی در رنگ‌های رزگلد و نقره‌ای قرار گرفته است. یکی از نسخه‌های آیفون ۵.۵ اینچی دارای یک لنز و دیگری از وجود دوربین دوگانه بهره می‌برد.

نسخه های ساختگی آیفون 7

البته در مقابل شایعات منتشر شده در مورد عرضه‌ی دو نسخه از آیفون، شماری از شنیده‌ها نیز این موضوع را باطل خوانده و عنوان می‌کنند که نسخه‌ی ۵.۵ اینچی تنها در یک نسخه راهی بازار خواهد شد. از جمله‌ی ویژگی‌های دیگر نسخه‌ی ۵.۵ اینچی منتسب به پرو باید به بهره‌گیری از Smart Connector نیز اشاره کرد که البته در ویدیویی که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، خبری از آن نیست.

همچنین آیفون‌های مشاهده شده در ویدیوی مورد نظر دارای شماره‌ی مدل A1429 هستند که گویای مدل آیفون ۵ هستند. این موضوع نشان از این دارد که آیفون‌های مشاهده شده نمونه‌هایی ساختگی از آیفون‌های اینده‌ی اپل هستند. در این ویدیو نیز می‌توان دوربین‌هایی با لنز‌های برآمده و بزرگ‌تر، حذف جک هدفون و تغییرات در شیارهای آنتن را مشاهده کرد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات