نمایشگر گلکسی نوت 8 از گوشه‌های بسیار باریکی برخوردار خواهد بود

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعات جدیدی از گلکسی نوت 8 منتشر شده است که طبق آن، فبلت جدید سامسونگ از نمایشگری با ‌گوشه‌های بسیار باریک برخوردار است.
تبلیغات

طبق تصویر جدیدی که از طراحی پنل جلویی گلکسی نوت 8 منتشر شده است، به نظر می‌رسد نوت 8 از نمایشگری با گوشه‌های باریک‌تر نسبت به گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس برخوردار باشد.

در این طرح‌ها می‌توان مشاهده کرد که در بخش پشت گلکسی نوت 8 از دوربین دوگانه استفاده شده است که به‌صورت عمودی قرار دارد. در کنار دوربین از دو LED و فلش Dual tone استفاده شده است.

به نظر می‌رسد فبلت جدید سامسونگ از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری برخوردار باشد که توسط AKG تنظیم شده است. AKG یکی از زیرمجموعه‌های سامسونگ است که در ساخت گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس مشارکت داشته و برای آن‌هاهدفون ساخته است.

سامسونگ در گذشته کمپانی هارمن کاردن را به قیمت ۸ میلیارد دلار خریداری کرد. AKG در‌ آن زمان متعلق به هارمن کاردن بود. با این حساب می‌توان انتظار داشت که هدفون‌های همراه با گلکسی نوت 8 نیز توسط AKG ساخته شود.

گلکسی نوت 8 احتمالا از مشخصاتی مشابه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس بهره می‌برد. در فبلت جدید سامسونگ از تراشه اسنپدراگون 835 و اکسینوس 8890 استفاده شده و میزان حافظه به ۶ گیگابایت ارتقاء یافته است. نوت 8 نیز مانند پرچم‌داران جدید سامسونگ از Infinity Display برخوردار است.

در گزارش‌های اخیر آمده است که گلکسی نوت 8 از نمایشگر ۶.۳ اینچی و لبه‌های منحنی برخوردار است. این نمایشگر دارای نسبت ابعاد ۱۸.۵ به ۹ و رزولوشن +QH است.

سامسونگ در گذشته تأیید کرده بود که نوت 8 در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شود. با این حال، هنوز زمان دقیقی برای عرضه محصول جدید کمپانی کره‌ای مشخص نشده است. انتظار می‌رود نوت 8 در ماه سپتامبر رونمایی شود.

گلکسی نوت 8
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات