۵ برنامه پولی آیفون که به مدت محدود رایگان شده‌اند (سری پانزدهم) - زوم اپ

جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 5 دقیقه
در مقاله‌ی پیش رو شما را با چند اپلیکیشن پولی آیفون آشنا می‌کنیم که برای مدت محدودی رایگان شده‌اند.
تبلیغات

بنا بر رسم هفتگی زومیت، این هفته نیز چند اپلیکیشن پولی آیفون را که به مدت محدود رایگان شده‌اند، برای شما آماده کرده‌ایم تا در صورت تمایل، قادر به دانلود رایگان آن‌ها باشید. دقت داشته باشید که تمام این اپلیکیشن‌ها به مدت «نامشخص» رایگان شده‌اند؛ بنابراین بهتر است قبل از اینکه دوباره به حالت پولی تبدیل شوند، هرچه سریع‌تر برای دانلود آن‌ها اقدام کنید.

Windy (با قیمت ۱.۹۹ دلار)

Windy اپلیکیشنی در زمینه‌ی صداهای آرام‌بخش است که توسط آن می‌توانید به آرشیوی غنی و باکیفیت از صداهای دلنشین دسترسی داشته باشید تا به کمک آن‌ها لحظات آرامی برای خود مهیا کنید. در این برنامه صداهای باکیفیت و بعضا سه‌بعدی مختلفی مانند صدای باران، رودخانه، آواز پرندگان و‌... در دسترس قرار گرفته‌اند که می‌توانید با گوش دادن به آن‌ها ذهن خود را آرام کنید. امکان مفیدی که در Windy وجود دارد، قابلیت ترکیب صداها است که نتیجه را چندین برابر جذاب‌تر می‌کند. برای مثال می‌توانید صدای جوش‌وخروش یک رودخانه را با صدای آواز پرنده‌ها ترکیب کنید و از نتیجه‌ی جدیدی که خلق کرده‌اید، لذت ببرید. Windy دارای یک ویژگی بسیار جذاب دیگر نیز هست که مطمئنا توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. معمولا اپلیکیشن‌هایی که در زمینه‌ی ارائه‌ی آواهای آرام‌بخش فعالیت دارند، اهمیت خاصی برای ظاهر برنامه قائل نیستند؛ اما در Windy شما می‌توانید به تصاویر گرافیکی فوق‌العاده‌ای دسترسی داشته باشید تا به‌طور همزمان، تجربه‌ی بصری و شنیداری دلچسبی داشته باشید. اگر بعد از یک روز شلوغ نیاز به یک آرامش ذهنی دارید، اگر قصد انجام کاری را دارید که نیاز به تمرکز بالایی دارد یا حتی اگر قصد خواب دارید و نیاز به یک نوای دلنشین برای آسوده‌تر خوابیدن دارید؛ Windy اپلیکیشنی مناسب برای شما خواهد بود.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

iScan Pro (با قیمت ۱.۹۹ دلار)

https://cdn01.zoomit.ir/2017/5/a54bd2f3-8386-4051-b056-d71e5afb1bc5.jpg

iScan Pro اپلیکیشنی برای آیفون است که به کمک آن می‌توانید یک اسکنر همراه را همیشه در جیب خود داشته باشید؛ اگر از قشر دانشجویان باشید، به‌احتمال زیاد حداقل یک‌بار برایتان پیش آمده است که از جزوه‌ی دوست خود یا از توضیحات نوشته‌شده روی تخته‌ی کلاس عکس‌برداری کرده باشید تا در آینده، از آن‌ها استفاده کنید. از این پس به کمک iScan Pro می‌توانید عکس‌برداری از جزوات را به‌طور منظم‌تر و حرفه‌ای‌تری انجام دهید. کافی است کاغذ مورد نظر را روی یک سطح صاف قرار دهید و حتی در حالت زاویه‌دار از آن عکس بگیرید. در کسری از ثانیه، iScan Pro به‌صورت خودکار آن را به بهترین حالت تبدیل خواهد کرد و فایل اسکن شده را به‌صورت عکس یا پی‌دی‌اف تحویل شما خواهد داد.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

AirDisk Pro (با قیمت ۱.۹۹ دلار)

https://cdn01.zoomit.ir/2017/4/e373114c-31eb-4846-9ffd-2f70bc6119a1.jpg

AirDisk Pro اپلیکیشنی کاربردی برای گوشی‌های آیفون است که به کمک آن می‌توانید بدون کابل و تنها از طریق WiFi، بین گوشی و کامپیوتر فایل منتقل کنید. AirDisk Pro ابزاری برای برقراری اتصال بی‌سیم بین موبایل و کامپیوتر است که از طریق مودم وای‌فای، بدون نیاز به کابل و با سرعتی ده‌ها برابر بلوتوث، قادر به انتقال فایل‌های شما بین دو گوشی و کامپیوتر خواهد بود. بارها پیش آمده است که بعد از دانلود یک آهنگ، ویدیو یا اپلیکیشن، قصد انتقال آن را به گوشی یا کامپیوتر داشته باشیم. به کمک اپلیکیشن AirDisk Pro، از این‌ پس بدون نیاز به کابل USB قادر خواهید بود در عرض چند ثانیه و تنها به کمک یک آی‌پی، گوشی خود را به کامپیوتر متصل کنید و فایل مورد نظر را به گوشی (یا بالعکس) منتقل کنید. برای انجام این کار، گوشی و کامپیوتر باید هر دو به یک شبکه وای‌فای متصل باشند. سپس AirDisk Pro را اجرا و آی‌پی نمایش داده‌شده را در مرورگر خود وارد کنید تا اتصال بین گوشی و کامپیوتر برقرار شود.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

He Likes The Darkness (با قیمت ۱.۹۹ دلار)

https://cdn01.zoomit.ir/2017/5/8aeba2d9-662c-4a22-9ca7-434256e8fb23.jpg

He Likes The Darkness یک بازی جذاب و دوبعدی برای آیفون است که در آن کنترل شخصیتی بامزه را بر عهده خواهید داشت که در طول هر مرحله باید بدون برخورد با دشمنان، ستاره‌های بازی را جمع‌آوری کند. بازی دارای ۵ کاراکتر مختلف است که با جمع‌آوری ستاره‌ها و امتیازات بازی می‌توانید آن‌ها را آزاد کنید‌. He Likes The Darkness از لحاظ تعداد مراحل نیز در حد بسیار خوبی قرار گرفته و ۱۰۰ مرحله‌ی جذاب را در خود جای داده است که با دارا بودن رتبه‌بندی آنلاین و ایجاد رقابت، جذابیت بازی را تضمین می‌کند. اگر به دنبال یک بازی ساده و در عین حال، جذاب هستید، پیشنهاد می‌کنیم این عنوان را از دست ندهید. حجم بازی ۶۰ مگابایت است و برای اجرا به نسخه ۸ یا جدیدتر آی‌اواس نیاز دارد

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

Flick Champions Summer Sports (با قیمت ۰.۹۹ دلار)

Flick Champions Summer Sports یک بازی جذاب و ساده برای آیفون است که در آن با جشنواره‌ای از ورزش‌های تابستانی رو‌به‌رو خواهید شد و باید در نقش یک ورزشکار در این ورزش‌ها شرکت کنید و بالاترین رکورد را ثبت کنید. ورزش‌های موجود در این بازی شامل مسابقات بوکس، دو و میدانی، والیبال، هندبال، قایقرانی، پرتاب وزنه، پرتاب نیزه و شنا است که به لطف طراحی جالب و گرافیک چشم‌نواز بازی، مطمئنا از انجام آن‌ها لذت خواهید برد و می‌توانید ساعت‌ها با این بازی سرگرم شوید. امکانات شخصی‌سازی متنوعی نیز همچون انتخاب ملیت یا تغییر ظاهر کاراکتر بازی در اختیار شما قرار گرفته است تا بتوانید لذت بیشتری از انجام این بازی ببرید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات