وان پلاس استفاده از اسنپدراگون 835 را در وان پلاس 5 تأیید کرد

پنج‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
شایعات زیادی در مورد پرچم‌دار جدید وان پلاس منتشر شده است. اکنون این شرکت چیپست مورد استفاده در وان پلاس ۵ را اعلام کرد.
تبلیغات

کمپانی وان پلاس معمولا اطلاعات گوشی‌های هوشمند جدید خود را به‌تدریج اعلام می‌کند. طی هفته‌های گذشته خبرهای زیادی درباره‌ی دوربین و طراحی وان پلاس ۵ از سوی این شرکت منتشر شد. اکنون شرکت وان پلاس نوع پردازنده استفاده‌شده در پرچم‌دار بعدی خود را اعلام کرده است.

پیش‌تر اعلام شده بود که وان پلاس ۵ به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز می‌شود. از سوی دیگر، بیشتر پرچم‌داران اندروید سال جاری از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده خواهند کرد؛ بنابراین تأیید این موضوع از سوی وان پلاس تعجب‌آور نیست. وان پلاس می‌گوید پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ با هدف عملکردی پرقدرت در کنار مصرف پایین، در وان‌پلاس ۵ به کار خواهد رفت.

وان پلاس در سرعت لمس نمایشگر پرچم‌دار جدید خود نیز بهبودهایی انجام داده است. این شرکت از تکنیک‌هایی استفاده کرده است که حرکات صفحه‌نمایش و لمس کاربر را زیر نظر دارند و در نتیجه گوشی پاسخ سریع‌تری به لمس کاربر می‌دهد و سرعت بارگذاری افزایش می‌یابد. وان پلاس همچنین بهبودهایی در سیستم عامل وان پلاس ۵ اعمال کرده است که از آن جمله می‌توان به مدیریت بهتر اپلیکیشن‌ها و کنترل اپلیکیشن‌های کمتر استفاده‌شده در جهت جلوگیری از کاهش عملکرد گوشی هوشمند اشاره کرد.

وان پلاس ۵ تابستان سال جاری معرفی خواهد شد و برای اطلاع از جزییات بیشتر این محصول باید منتظر بمانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات