سونی اکسپریا XZ پریمیوم بهترین گوشی هوشمند جدید در MWC 2017 شد

پنج‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم به عنوان بهترین گوشی‌ هوشمند جدید در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ شناخته شد.
تبلیغات

امسال با وجود اینکه بسیاری انتظار نداشتند، نسل جدید گوشی‌ هوشمند اکسپریا ایکس‌زد با نام اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم توانسته است نظر خیلی از افراد را به خود جلب کند و به عنوان بهترین گوشی‌ هوشمند جدید معرفی‌شده در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ شناخته شود.

پس از چندین سال، این اولین‌باری است که یک کمپانی ژاپنی تولیدکننده‌ی سخت‌افزار موفق شده چنین عنوانی به‌دست بیاورد. شاید دلیل مهم کسب این موفقیت، یکی از توضیحات کوتاه و کلیدی سونی در کنفرانس مطبوعاتی‌اش در مورد اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم باشد. همانطور که احتمالا می‌دانید گوشی‌ هوشمند مورد بحث به عنوان اولین گوشی‌ مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ در دنیا معرفی شده است.

با به‌دست آوردن این عنوان، گوشی اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم موفق شد گوشی‌های جدید دیگری را که در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال معرفی شده‌اند، شکست دهد. در این بین می‌توان به گوشی‌های هواوی پی ۱۰، هواوی پی ۱۰ پلاس، تمامی گوشی‌های جدید نوکیا، بلکبری KEYone، موتو جی ۵ و موتو جی ۵ پلاس و حتی سری جدید تبلت‌های سامسونگ اشاره کرد که همگی در رویداد مورد بحث معرفی شده‌اند.

سونی در اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم از یک نمایشگر با کیفیت 4K بهره گرفته و علاوه بر این، یک دوربین بسیار قدرتمند در این محصول به کار برده است. بدین ترتیب گوشی اکسپریا XZ پریمیوم موفق شد همانند ال‌جی جی ۵، سامسونگ گلکسی اس ۶ اج، گیر فیت، اچ‌تی‌سی وان و نوکیا ۸۰۸ پیور ویو به این عنوان دست پیدا کند.

گلوبال موبایل همچنین Orange VR1 را به عنوان برترین گجت بخش تکنولوژی‌های پوشیدنی حاضر در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ بارسلونا معرفی کرده است. 

اگر می‌خواهید با گوشی‌ هوشمند اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم بیشتر آشنا شوید، سری به پست نگاه نزدیک زومیت به این محصول بیندازید.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات