برنامه Pic Collage: ساخت تصاویر کلاژ در موبایل - زوم اپ

پنج‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ic Collage اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید، آی‌او‌اس و ویندوزموبایل است که به کمک آن می‌توانید تصاویر کلاژ بسیار زیبا و متفاوتی به وجود آورید.
تبلیغات

تصاویر کلاژ یکی از محبوب‌ترین شیوه‌های ویرایش عکس هستند که گزینه‌های زیادی برای ساخت آن‌ها منتشر شده است و در زوم‌اپ نیز تعداد زیادی از آن‌ها را خدمت شما معرفی کرده‌ایم. محبوبیت این سبک از تصاویر روزبه‌روز در حال افزایش است؛ به‌طوری که اگر سری به اینستاگرام بزنید، احتمالا شاهد ده‌ها عکس کلاژ خواهید بود که از ترکیب حداقل ۲ عکس ساخته شده‌اند. اپلیکیشن‌های Collage اقدام به ترکیب عکس‌های شما در قاب‌بندی‌های متفاوتی می‌کنند و با استفاده از قاب‌های زیبا و بسیار جذاب، از عکس‌های شما یک تصویر واحد می‌سازند تا علاوه بر آنکه زیبایی دوچندانی به عکس‌ها ببخشند، امکان نمایش چند عکس مختلف در یک قاب را نیز در اختیار شما قرار دهند؛ برای مثال زمانی که قصد انتشار عکسی از یک مراسم یا مهمانی دارید، نیازی نیست که از هر زاویه‌ یک عکس مجزا منتشر کنید؛ بلکه می‌توانید با ترکیب چند عکس مختلف از خود یا مراسم در حال اجرا، آن‌ها را به کمک Pic Collage در یک تصویر واحد ترکیب کنید و با انتشار یک عکس، چندین تصویر را به مخاطبان خود نمایش دهید. 

Pic Collage

در Pic Collage شما به ده‌ها قالب مختلف برای ترکیب تصاویر دسترسی خواهید داشت و می‌توانید بنا بر سلیقه‌ی خود هر کدام را که مایل بودید، انتخاب کنید. بعد از انتخاب عکس‌های مورد نظر، Pic Collage اقدام به ساخت خودکار تصاویر کلاژ می‌کند و شما قادر خواهید بود با یک لمس، به حالت ترکیب بعدی بروید و هر کدام را که مایل بودید، توسط گزینه‌ی Save در گوشی خود ذخیره کنید یا به‌طور مستقیم در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید. علاوه بر امکان ساخت تصاویر کلاژ، قابلیت‌های دیگری همچون وجود استیکرهای مختلف برای چسباندن به عکس و‌... نیز در برنامه مهیا شده است و به گفته‌ی سازنده، بیش از ۱۵۰۰ استیکر و ۸۹ تصویر زمینه برای تزئین عکس‌های کلاژ در این برنامه وجود دارد. در این برنامه علاوه بر آنکه قادر به انتخاب عکس و ویدیو برای کلاژهای خود هستید، می‌توانید تنها با حرکت انگشت خود بخش مورد نظر از عکس‌ها را برش بدهید تا با شکل و شمایلی شبیه به استیکر از آن‌ها استفاده کنید. Pic Collage برای هر سه پلت‌فرم موبایل یعنی اندروید، آی‌او‌اس و ویندوزموبایل منتشر شده است و نسخه‌ی اندروید آن به‌تنهایی دارای تعداد دانلود خیره‌کننده‌ی ۱۰۰ میلیونی است که نشان از قدرت بی‌چون‌وچرای این اپلیکیشن در زمینه‌ی ساخت تصاویر کلاژ دارد. اگر شما نیز برای استفاده از این برنامه و قاب‌های منحصربه‌فرد آن مشتاق شده‌اید، می‌توانید توسط لینک‌های زیر به دانلود برنامه اندروید، آیفون و ویندوزموبایل بپردازید.

ویژگی‌ها

  • طراحی زیبا و گویای رابط کاربری
  • دارای بیش از ۶۰ قالب جذاب
  • وجود بیش از ۱۵۰۰ استیکر

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور  اپ‌استور  ویندوز استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی apkdl_bot@ برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات