برنامه Timestamp Camera: ثبت تاریخ و ساعت روی عکس و ویدیو - زوم‌ اپ

دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Timestamp Camera اپلیکیشنی برای اندروید است که هم‌زمان با ثبت تصاویر، تاریخ و ساعت، مکان را نیز روی آن‌ها ثبت می‌کند.
تبلیغات

عکس‌ها و تصاویر یکی از بهترین روش‌های ثبت خاطرات‌ هستند و به لطف گوشی‌های موبایل، این روزها تمام خاطراتمان توسط لنزهای عکاسی به ثبت می‌رسد. تماشای این عکس‌ها بعد از مدت‌زمان‌ طولانی بسیار لذت‌بخش و سرگرم‌کننده است. اما موضوعی که شاید جذابیت این خاطرات را حتی از قبل هم بیشتر کند، آگاهی از روز و زمان دقیق ثبت عکس است. قطعا وقتی بعد از ۱۰ سال به عکسی از گذشته‌ی خود نگاه می‌کنید، خیلی جالب‌تر خواهد بود که از روز و ساعتی که آن عکس را ثبت کرده‌اید هم باخبر باشید. Timestamp Camera اپلیکیشنی کاربردی برای گوشی‌های اندروید است که در زمینه عکاسی و فیلم‌برداری فعالیت دارد و با ارائه‌ی امکان ثبت ساعت، تاریخ، لوکیشن و نوشته‌ی دلخواه روی تصاویر ثبت‌شده، توجه بسیاری از کاربران را به‌سوی خود جلب کرده است. نوشته‌ی دلخواهی که به آن اشاره شد می‌تواند موارد مختلفی را در بر بگیرد. برای مثال افراد بسیاری وجود دارند که به کپی‌رایت عکس‌های ثبت‌شده اهمیت زیادی می‌دهند. این افراد می‌توانند با قرار دادن نام خود در باکس نوشته‌ی دلخواه، اسم خود را نیز روی تمامی عکس‌ها ثبت کنند تا در صورت پخش عمومی تصاویر، نام عکاس نیز روی تصویر وجود داشته باشد.

در تنظیمات برنامه می‌توانید محل قرارگیری تاریخ و ساعت را مشخص کنید. علاوه بر این، قابلیت انتخاب رنگ و فونت دلخواه نیز برای نوشته‌ها تعبیه شده است تا بتوانید مطابق با سلیقه‌ی خود، فونت و رنگ نوشته‌های خود را مشخص کنید. بخش نوشته‌ی دلخواه و موقعیت مکانی نیز به‌صورت امکانات پیشنهادی در اختیار شما قرار خواهند گرفت؛ به این معنا که در صورت تمایل نداشتن، می‌توانید ثبت آن‌ها روی تصاویر را غیرفعال کنید. مورد دیگری که در تنظیمات برنامه مشاهده کردیم، امکان تغییر سایز ساعت و تاریخ است. امکانات مربوط به دوربین Timestamp Camera نیز در حد قابل قبولی قرار دارد و تمام موارد لازم را در خود جای داده است.

این برنامه به دو صورت پولی و رایگان منتشر شده است که خوشبختانه امکانات اصلی برنامه در نسخه‌ی رایگان نیز قابل دسترس هستند. Timestamp Camera با دارا بودن ۳ مگابایت حجم، برای اجرا به اندروید 4.2 یا بالاتر نیاز دارد و می‌توانید از لینک‌ زیر نسخه‌ی رایگان آن را دانلود کنید.

ویژگی‌ها

  • ثبت تاریخ و ساعت روی تمام عکس و ویدیوها
  • امکان ثبت موقعیت مکانی با کمک GPS
  • وجود چندین فونت مختلف برای نوشته‌ها
  • امکان ثبت نوشته‌ی دلخواه

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات