گلکسی اس 7 اج بهترین گوشی سال ۲۰۱۶ شناخته شد

سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
گلکسی اس 7 اج یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در دنیا است و حال در نمایشگاه MWC 2017 به‌عنوان برترین گوشی هوشمند شناخته شده است.
تبلیغات

GSMA در نمایشگاه MWC 2017 گلکسی اس 7 اج سامسونگ را به‌عنوان بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۶ انتخاب کرد. گلکسی S7 edge محصولی بی‌نقص است که با آپدیت اندروید نوقا کامل‌تر می‌شود. البته شاید بتوان کمی از محبوبیت این پرچم‌دار سامسونگ را به فاجعه گلکسی نوت ۷ نسبت داد؛ اما بدون این فاجعه نیز گلکسی اس 7 اج فروش زیادی داشت، به‌گونه‌ای که تقریبا ۷۰ درصد فروش پرچم‌داران گلکسی اس 7 را تشکیل می‌داد.

زمانی که کاربران گلکسی نوت ۷، گوشی خود را پس دادند، بسیاری از آنان ترجیح دادند که گلکسی اس 7 اج را به‌عنوان جایگزین دریافت کنند. این دو پرچم‌دار تقریبا مشابه بودند، اما اسکنر عنبیه و قلم هوشمند S-Pen در گلکسی اس 7 اج یافت نمی‌شد. جونو پارک، معاون استراتژی محصول جهانی سامسونگ می‌گوید: «ما مفتخریم که گلکسی S7 edge به دلیل مهارت در طراحی و نوآوری شناخته شده است. این جایزه شاهدی است بر پیگیری مداوم کیفیت توسط ما در حین اینکه ما دائما با تکنولوژی‌های انقلابی موبایل از انتظارات مشتریان فراتر می‌رویم.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات