همکاری معاون اجرایی سابق اچ تی سی با اندی رابین برای ساخت گوشی

شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش‌ها، جیسون مکنزی، معاون اجرایی کمپانی اچ‌تی‌سی به گروه اندی رابین ملحق شده است تا در پروژه آتی وی همکاری کند.
تبلیغات

هنوز اندی رابین اعلام نکرده است که به همراه تیم قدرتمندش مشغول انجام چه پروژه‌ای است؛ اما طبق گزارش‌های قبلی، به نظر می‌رسد که قصد دارد گوشی هوشمند قدرتمندی را توسعه دهد. به این ترتیب با گزارش پیوستن جیسون مکنزی، معاون اجرایی قبلی اچ‌تی‌سی به تیم اندی رابین، ساخت گوشی توسط این گروه ظاهرا رنگ واقعیت به خود می‌گیرد.

چندی پیش، جیسون مکنزی از سمت خود در کمپانی اچ‌تی‌سی کناره‌گیری کرد. وی نقش مهمی در کمپانی تایوانی ایفا می‌کرد و سابقه کار طولانی‌مدتی نیز در اچ‌تی‌سی داشت. جیسون مکنزی توانسته بود سمت‌هایی مانند معاونت اجرایی و مدیرعاملی بخش آمریکای اچ‌تی‌سی را بر عهده بگیرد.

مکنزی در حساب توییتر خود از اینکه به گروه اندی رابین پیوسته است، اظهار خوشحالی کرد و گفت از اینکه در استارت‌آپ مخفی رابین فعالیت می‌کند هیجان‌زده است. البته پیوستن وی به گروه اندی رابین کاملا منطقی به نظر می‌رسد؛ زیرا رابین دارای سابقه درخشانی در دنیای تکنولوژی است و پروژه‌ای که در اختیار دارد نیز می‌تواند موفقیت بسیاری به همراه داشته باشد.

آنچه از گزارش‌ها مشخص است، اندی رابین در حال توسعه یک گوشی هوشمند است که از یک برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی بهره می‌برد. البته هنوز صحت این موضوع تأیید نشده است، اما به نظر می‌رسد که گوشی هوشمند اندی رابین مبتنی سیستم‌عامل اندروید باشد.

این گوشی هوشمند نسبت به محصولات موجود در بازار، متفاوت خواهد بود. همان‌طور که مشاهده کردید، اطلاعات زیادی از پروژه اندی رابین منتشر نشده است و از جزئیات آن اطلاعی در دست نیست.

با در نظر گرفتن اینکه در گفته‌های مکنزی به استارتاپ مخفی اشاره شده است، می‌توان در نظر داشت که افراد معدودی از جزئیات این پروژه اطلاع دارند و همین امر احتمال اینکه در کنار تلفن هوشمند جدید، شاهد یک سیستم‌عامل نیز باشیم، افزایش می‌دهد.

البته گفته‌های اندی رابین در گذشته نیز باعث می‌شوند که این حدسیات، رنگ و بوی واقعیت به خود بگیرند. وی در گذشته، صحبت‌های زیادی در مورد ایده‌هایی داشته است که می‌توانند به یک کسب‌وکار موفق ختم شوند. همچنین باید موسسه‌ای به نام Playground را در نظر گرفت که توسط رابین مدیریت می‌شود و هدف اصلی آن، حمایت از پروژه‌های استارتاپ جاه‌طلبانه است.

با وجود تمام این اطلاعات، کم بودن جزئیات باعث می‌شود که پروژه‌ و ایده‌های اندی رابین همچنان نامشخص باشند؛ بنابراین باید صبر کنیم و ببینیم که اندی رابین، پدر اندروید، چه برنامه‌ای دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات