بانیان الکترونیک به عنوان گارانتی میدیا معرفی شد

دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
بانیان الکترونیک طی مراسمی به عنوان نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات لوازم خانگی میدیا معرفی شد.
تبلیغات

در نشست خبری با حضور مدیران بانیان الکترونیک و میدیا، شرکت بانیان الکترونیک به عنوان نماینده‌ی رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات لوازم خانگی میدیا در ایران انتخاب شد.

شهرام امیری بانیان الکترونیک

 شهریار امیری رئیس هیئت مدیره بانیان الکترونیک در این مراسم گفت: «سال گذشته با محصولات کولرگازی میدیا کار خود را شروع کردیم و در سال ۹۵ همه‌ی محصولات خانگی را به سبد کالایی خود اضافه کردیم. کاری که در زمینه‌ی میدیا انجام دادیم انتخاب بهترین‌ها بود تا ذهنیت مردم در مورد کالاهای چینی تغییر پیدا کند.»

الویس وانگ میدیا

 الویس وانگ مدیر منطقه‌ای خاورمیانه میدیا نیز در این مراسم گفت: «امروز روز مهمی برای میدیا در ایران است چون امروز شریک جدیدمان با نام بانیان الکترویک را معرفی کنیم. شرکت میدیا یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های لوازم خانگی حاضر در خاورمیانه است. در راستای فروش بازار جهانی در سال ۲۰۱۶ میدیا به لیست ۵۰۰ شرکت پرفروش دنیا فورچون اضافه شد.»

او ادامه داد: «ایران یکی از بازارهای مهم و استراتژیک در خاورمیانه بوده و برای میدیا بازار پرارزشی است. مشتری ایرانی همیشه دنبال یک کالای باکیفیت با قیمت مناسب است. ما نیز کیفیت را به همراه قیمت مناسب در سبد کالایی خود قرار می‌دهیم تا بتوانیم نظر مصرف‌کنندگان ایران را جلب کنیم. از این جهت با خدمات پس از فروش مناسب سعی داریم نظر مصرف‌کنندگان ایرانی را به سمت کالاهای میدیا جذب کنیم. به همت بانیان الکترونیک ما باکیفیت‌ترین محصولات را به بازار ایران می‌آوریم و با استفاده از این کالاهای باکیفیت قیمت مناسبی را برای ایرانیان فراهم خواهیم کرد.خیلی خوشحالیم که با شرکت بانیان الکترونیک همکاری داریم و امیدواریم بتوانیم همکاری مؤثری داشته باشیم.»

رضا جابری میدیا

رضا جابری مدیر ارشد دفتر میدیا در ایران اعلام کرد: «با توجه به سابقه‌ی بانیان الکترونیک می‌توانیم امیدوار به همکاری میدیا و بانیان باشیم که می‌تواند همکاری موفق برای هر دو برند باشد. ما به دنبال خلق ارزش برای مصرف‌کننده‌ی ایرانی هستیم و می‌خواهیم در مسیر کیفیت گام برداریم و نگذاریم کیفیت کاهش یابد. شرکت‌ میدیا تولیدکننده‌ی ۱۰۰۰ برند لوازم خانگی معتبر در اروپا و آمریکا است و از سال ۲۰۱۵ تمرکز روی تولید محصول با برند خودش است. با توجه به استراتژیک بودن بازار ایران این شرکت بهترین محصولات را برای عرضه در کشور انتخاب خواهد کرد.»

جابری ادامه داد: «شرکت میدیا در حال حاضر بزرگ‌ترین تولید لوازم خانگی در دنیا است. این شرکت از سال ۱۹۶۸ آغاز به کار کرد و از سال ۱۹۸۰ با تولید پنکه خودش را به بازار لوازم خانگی دنیا معرفی کرد. این شرکت محصولات برندهایی چون بوش، کنوود و برندهای معتبر دیگر را در سابقه خود دارد. برخلاف شرکت‌های دیگر چینی که تولید محور هستند، این شرکت ۴ درصد از درآمدش را به تحقیق و توسعه اختصاص داده و توانسته ۳۴ هزار پتنت را به نام خود ثبت کند. ورود به رباتیک، ابزار امنیتی و خانه‌ی هوشمند از اهداف جدید میدیا است که روی آنها تمرکز خواهد داشت.»

میدیا

به گفته‌ی مدیر ارشد دفتر میدیا در ایران، دفتر مرکزی میدیا در جنوب چین واقع است، اما این شرکت با به‌کارگیری بالغ بر صد هزار نیروی متخصص در بیش از ۲۰۰ کشور و سرزمین جهان، در واقع یک شرکت بین­‌المللی بزرگ به حساب می­‌آید. در حال حاضر میدیا ۲۱ کارخانه و ۲۶۰ انبار و مرکز حمل و نقل در سراسر جهان دارد و پس از ۵۰ سال رشد و پیشرفت متوالی، از فروشی افزون بر ۲۲ میلیارد دلار در سال سود می­برد.

مرتضی وحیدی بانیان الکترونیک

مرتضی وحیدی مدیر خدمات پس از فروش بانیان الکترونیک نیز در این مراسم گفت: «مشتریان به خدمات پس از فروش اهمیت زیادی می‌دهند. ضمانت‌های بانیان الکترونیک در خدمات پس از فروش طولانی بوده و به عنوان‌ برترین ضمانت‌نامه‌ی خدمات پس از فروش بانیان الکترونیک است. ما دانش فنی تکنسین‌ها را بالا برده، نرم‌افزارهای به روز و خوب خدمات پس از فروش را استفاده کرده، از نیروهای برجسته‌ شهرستان‌ها بهره برده و از تجربیات مصرف‌کنندگان نیز استفاده می‌کنیم تا بتوانیم در ایران خدمات پس از فروش خوبی داشته باشیم.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات