پیش فروش H30 cross از سه‌شنبه آغاز می شود

یک‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پیش فروش نوروزی H30 cross از سه‌شنبه، سوم اسفند ماه توسط ایران خودرو آغاز می‌شود.
تبلیغات

خودروی دانگ‌ فنگ H30 cross که چند ماهی است توسط ایران خودرو به بازار ارائه می‌شود، قرار است در طرح پیش فروش نوروزی این شرکت به فروش برسد.

به گفته‌ی مدیر بازاریابی گروه صنعتی ایران خودرو، با توجه به استقبال گسترده مشتریان از این خودرو در ثبت‌نام‌های قبلی که ایران خودرو انجام داده است و برای پاسخگویی به مشتریان این شرکت، پیش فروش نوروزی اچ30 کراس با موعد تحویل در ماه‌های شهریور، مهر و آبان سال آینده (۱۳۹۶ شمسی) انجام می‌شود.

بر اساس اعلام خان کرمی، پیش فروش اچ ۳۰ کراس اتوماتیک از روز سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ با پیش‌پرداخت ۲۲ میلیون تومان و سود مشارکتی سالیانه ۱۸ درصد آغاز می‌شود و بقیه مبلغ نیز در زمان تحویل پرداخت می‌شود. 

پیش فروش اچ ۳۰ کراس فقط اینترنتی خواهد بود و این خودرو از طریق سایت ikco.iranecar.com به فروش خواهد رسید. بدین ترتیب خریداران به‌جای مراجعه به نمایندگی‌های ایران‌خودرو، به سایت فروش اینترنتی این شرکت مراجعه کنند.

دانگ فنگ اچ‌ ۳۰ کراس به پیشرانه‌ی نام‌آشنای TU5 مجهز است. حجم این پیشرانه ۱.۶ لیتر و توان خروجی آن ۱۰۵ اسب‌ بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور تولیدی آن برابر با ۱۴۲ نیوتن‌متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه است. تمامی قدرت تولیدی، توسط جعبه دنده‌ی اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

قیمت H30 cross در کارخانه و نمایندگی‌های ایران خودرو ۴۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و در بازار آزاد ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است

.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات