Nemonic؛ پرینتری که از سلفی شما یادداشت چسبان تهیه می‌کند

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه CES امسال پر از فناوری‌های جدید است. پرینتر ارزان و کوچک نیمونیک (Nemonic) یکی از محصولاتی است که احتمالا توجه بسیاری از سلفی‌دوستان را به خود جلب خواهد کرد.
تبلیغات

بیشتر افراد علاقه‌مند به حوزه‌ی فناوری، به چاپگرهای خوب علاقه‌مند هستند و باید گفت نیمونیک یکی از همین پرینترهای خوب به شمار می‌رود. این محصول زیبا است و طراحی کوچک آن باعث شده تا جذاب‌تر به نظر برسد. در واقع باید گفت این دستگاه از یک طراحی مینیمال بهره می‌برد. همچنین کار با این چاپگر بسیار آسان است. ابتدا باید اپلیکیشن مخصوص را برای سیستم‌عامل گوشی هوشمند خود (آی‌او‌اس یا اندروید) دانلود کنید و سپس چاپگر از طریق اتصال بلوتوث با گوشی‌ شما مرتبط خواهد شد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید یک قالب از پیش آماده را برای چاپ تصویر مورد نظرتان انتخاب کنید. کار تمام است و به همین راحتی عکس شما چاپ خواهد شد. نکته‌ی بسیار مهم در مورد این محصول، قیمت ۱۲۰ دلاری آن است. زمان عرضه‌ی نیمونیک اواخر سال جاری میلادی اعلام شده است.

پرینتر نیمونیک از روش تصویربرداری حرارتی به‌منظور چاپ عکس‌ها بهره می‌برد و به همین دلیل نیازی به جوهر نخواهد داشت. کاغذهای مورد استفاده برای این محصول زیبا و باریک هستند. تصاویر چاپ‌شده توسط این پرینتر همگی استیکر نیز هستند و این یعنی می‌توانید عکس‌های چاپ‌شده‌ی خود را بر هر سطحی بچسبانید. قیمت هر ۲۰۰ برگه‌ی چاپ این محصول فقط ۴ دلار تعیین شده که این قیمت مشخصا برای اکثر کاربران بسیار مناسب است. مسلما این چاپگر پس از عرضه به بازار طرفداران بسیار زیادی خواهد داشت؛ چراکه با هزینه‌ای بسیار کم می‌توانید تصاویر ثبت‌شده در گوشی ‌هوشمند خود را به‌صورت فیزیکی در اختیار داشته باشید. در زیر می‌توانید تصاویر بیشتری از این محصول مشاهده کنید.

چاپگر کوچک نیمونیک

نظر شما در مورد نیمونیک چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات