برنامه Notifly: نمایش شناور پیام های دریافتی - زوم اپ

پنج‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Notifly اپلیکیشنی برای اندروید است که نوتیفیکیشن‌های مربوط به اپلیکیشن‌های پیام‌رسان را در قالبی رنگی و چشم‌نواز، به‌صورت پنجره‌ی شناور به نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

امر اطلاع‌رسانی در گوشی‌های اندروید تا قبل از نسخه‌ی لالی پاپ این پلت‌فرم در سبک بسیار ساده و نه‌چندان جذابی صورت می‌گرفت؛ به‌طوری که با دریافت پیام از هر اپلیکیشنی‌، تنها آیکون برنامه و متن پیام دریافتی را در نوار باریک استاتوس‌بار مشاهده می‌کردید. در نسخه‌ی پنجم اندروید اما این بخش شامل یک بروزرسانی جدید شد که پیام‌های دریافتی را به‌صورت یک پنجره‌ی پاپ‌آپ و چسبیده به نوار استاتوس‌بار نمایش می‌داد. این امر، هم در زیبایی و هم در کارکرد تأثیر مثبتی گذاشت و بسیاری از کاربران از این شیوه راضی بودند. Notifly اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که می‌تواند امور اطلاع‌رسانی را حتی بیش از پیش زیبا و کاربردی کند. با فعال‌سازی این برنامه از این پس هرگاه نوتیفیکیشنی از جانب اپلیکیشن‌های پشتیبانی شده دریافت کنید، شاهد یک آیکون دایره‌ای شکل خواهید بود که به‌صورت شناور به گوشه‌ی صفحه‌نمایش چسبیده است. سپس در کسری از ثانیه پنجره‌ی پاپ‌آپی که به این آیکون دایره‌ای متصل است، نمایان می‌شود که همان‌طور که در تصویر زیر مشخص است، دارای یک نوار رنگی متناسب با آیکون برنامه است و پیام دریافتی را به‌صورت کامل به شما نمایش می‌دهد. در بخش نوار رنگی نیز امکان تایپ جواب و ارسال مستقیم آن را بدون نیاز به مراجعه‌ی جداگانه به اپلیکیشن مورد نظر خواهید داشت. 

بعد از اولین اجرای Notifly، لیستی از اپلیکیشن‌هایی که توسط این برنامه پشتیبانی می‌شوند و در گوشی شما نصب شده‌اند، به نمایش گذاشته خواهد شد که می‌توانید با لمس هرکدام، تنظیمات مربوط را شخصی‌سازی کنید. نوار رنگی زیر هر پنجره متناسب با آیکون برنامه تنظیم می‌شود؛ اما اگر قصد تنظیم رنگ دیگری برای پنجره‌ی شناور داشتید، می‌توانید در این بخش آن را تغییر دهید. برای آنکه نمایش نوتیفیکیشن‌های این اپلیکیشن با نوتیفیکیشن‌های پیش‌فرض اندروید تداخلی ایجاد نکند، ۲ قابلیت مربوط در تنظیمات برنامه در نظر گرفته شده است. توسط فعال‌سازی Bind To Notification می‌توانید با حذف نوتیفیکیشن از نوتیفیکیشن‌بار اندروید به‌طور خودکار آیکون مربوط به Notifly را از بین ببرید. توسط بخش دوم یعنی Cancel Notification می‌توانید اطلاع‌رسانی آن برنامه را در اندروید غیرفعال کنید تا تنها پنجره و آیکون مربوط به Notifly نمایش داده شود.

لیست اپلیکیشن‌های پشتیبانی شده توسط این برنامه شامل (WhatsApp, Telegram, Hangouts, Line, Skype, Tango, KakaoTalk, Twitter, GroupMe, Threema, textPlus, Textra, ChompSMS, QKSMS, Facebook Messenger, Google Messenger, Plus Messenger, Gmail, Inbox) است و احتمال اضافه شدن اپلیکیشن‌های دیگر در بروزرسانی‌های بعدی برنامه بسیار زیاد خواهد بود. این اپلیکیشن در دو نسخه‌ی پولی و رایگان منتشر شده است که تنها تفاوت‌های این دو نسخه، امکان تغییر رنگ و سایز پیش‌فرض پنجره‌ها و حذف تبلیغات در نسخه‌ی پولی است. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • طراحی جذاب و چشم‌نواز پنجره‌ی پاپ آپ
  • نمایش به‌صورت آیکون و پنجره‌ی پاپ آپ
  • امکان پاسخ‌دهی مستقیم به پیام ها از پنجره‌ی پاپ آپ

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات