تماشا کنید: واکنش طرفداران اچ تی سی به گوشی یو اولترا

یک‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی کمپانی اچ‌تی‌سی ویدیویی منتشر کرده است که در آن محصول جدیدش، یو اولترا را به طرفدارانش معرفی می‌کند.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی هفته گذشته از دو تلفن هوشمند جدیدش به نام‌های اچ‌تی‌سی یو اولترا و اچ‌تی‌سی یو پلی رونمایی کرد.

اچ‌تی‌سی یو اولترا دارای نمایشگر ۵.۷ اینچی سوپر ال‌سی‌دی ۵ با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است که از تراشه اسنپدراگون 821 قدرت می‌گیرد. در این محصول از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی استفاده شده است که البته به‌ لطف درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی به کاربران اجازه داده می‌شود این میزان را به ۲ ترابایت افزایش دهند.

در بخش پشت این محصول از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 استفاده شده است و از تصاویر RAW پشتیبانی می‌کند. دوربین جلوی این گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسلی است.

محصول جدید اچ‌تی‌سی که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا است، از باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد. در بالای نمایشگر اصلی اچ‌تی‌سی اولترا، از یک نمایشگر ثانویه به ابعاد ۲.۰۵ اینچ استفاده شده است که می‌تواند زمانی که نمایشگر اصلی خاموش است، اطلاعات مورد نیاز کاربر را در اختیارش قرار دهد. یک دستیار هوشمند نیز برای رفع نیازهای کاربران وجود دارد.

یو اولترا قابلیتی دارد که به کاربر اجازه می‌دهد تنها با صحبت کردن با دستگاه آن را از حالت قفل خارج کند. ۴ میکروفون همیشه فعال در محصول جدید کمپانی تایوانی تعبیه شده است تا کیفیت مکالمه بالایی به کاربر ارائه دهند. جدا از سخت‌افزار قدرتمند، اچ‌تی‌سی تلاش کرده است طراحی این محصول را نیز بهینه کند.

با در نظر گرفتن تمام این مشخصات، می‌توان گفت که چند نقطه قوت برای بالا بردن ارزش اچ‌تی‌سی یو اولترا و در نتیجه میزان فروش آن وجود دارد. کمپانی تایوانی برای درک بهتر این موضوع از طرفداران خود دعوت کرده و به آن‌ها جدیدترین محصولش را نشان داده است تا با واکنش آن‌ها نسبت به اچ‌تی‌سی یو اولترا رو به رو شود. در ادامه می‌توانید ویدیوی تهیه‌شده از لحظه معرفی اچ‌تی‌سی یو اولترا به طرفداران و بازخورد آن‌ها را مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات