AMD پردازنده های سری رایزن را تا ۱۳ اسفند رونمایی می‌کند

جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
توضیحات AMD در رابطه با کنفرانس این کمپانی طی کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی یا GDC 2017 نشان از این دارد که رایزن تا پیش از سوم مارس یا ۱۳ اسفند رونمایی می‌شود.
تبلیغات

AMD به‌صورت سهوی تاریخ رونمایی رسمی از پردازنده‌های سری رایزن را فاش کرده است. بر اساس توضیحات ارائه‌شده در وب‌سایت GDC در رابطه با کنفرانس AMD که مبتنی بر تراشه‌های سری رایزن این کمپانی است، مشخص می‌شود که AMD تصمیم دارد در این کنفرانس سری پردازنده‌های رایزن خود را رونمایی کند.

GDC 2017 از تاریخ ۲۷ فوریه تا ۳ مارس طی یک هفته برگزار می‌شود، حال آنکه AMD هنوز تاریخ مشخصی برای برگزاری کنفرانس خود در طول این یک هفته ارائه نکرده است. کنفرانس GDC هرساله هم‌زمان با کنگره‌ی موبایل بارسلونا برگزار می‌شود و از این‌رو این هفته را باید زمان پرترافیکی برای دوستداران فناوری خواند که رونمایی از پردازنده‌های رایزن می‌تواند بر جذابیت آن اضافه کند.

البته نمی‌توان به‌طور قطع در مورد رونمایی از این پردازنده‌ها در فاصله‌ی بین آغاز و پایان GDC 2017 سخن گفت؛ چراکه کنفرانس AMD در GDC 2017 در رابطه با بهینه‌سازی در پردازنده‌های رایزن است و به معنی کنفرانسی برای رونمایی از این پردازنده‌ها نیست. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود حداکثر تا تاریخ سوم مارس شاهد رونمایی از رایزن باشیم، حال آنکه احتمال رونمایی از سری پردازنده‌های جدید AMD حتی چند هفته قبل از آن تاریخ و طی ماه فوریه نیز وجود دارد. AMD بارها اعلام کرده که سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷، زمان موعود برای رونمایی از پردازنده‌های رایزن است. نکته‌ای که در مورد رونمایی از پردازنده‌های رایزن باید به آن اشاره کرد، عرضه‌ی این پردازنده به بازار هم‌زمان با رونمایی از نسل جدید است. یعنی AMD تنها به نمایش برخی مستندات و اطلاعات فنی بسنده نمی‌کند و محصول خود را نیز راهی بازار خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات