اپل هشدار داد: آیفون 7 با رنگ مشکی براق ممکن است راحت خش بر‌دارد

پنج‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۶
مطالعه 1 دقیقه
اپل به مشتریان و خریداران آیفون 7 هشدار داده است که رنگ مشکی براق یا Jet Black این گوشی‌های جدید راحت‌تر از رنگ‌های دیگر خش برمی‌دارند و به این دلیل توصیه کرده این کاربران از کیس برای گوشی خود استفاده کنند.
تبلیغات

اپل ساعاتی پیش گوشی آیفون 7 و 7 پلاس را معرفی کرد. این دو گوشی در دو رنگ جدید مشکی مات تیره و مشکی براق روانه‌ی بازار خواهند شد. اما رنگ مشکی براق به نظر می‌رسد در مقابل خط و خش مقاومت کمتری دارد.

رنگ مشکی براق با توجه به اینکه بیشترین تغییرات را در ظاهر دارد به طور قطع توجهات بسیاری را نیز جلب خواهد کرد اما اپل در مورد خش‌ پذیر بودن آن هشدارهایی داده است. در بین صفحه‌ی مربوط به مشخصات فنی گوشی به این نوشته برمی‌خوریم:

رنگ شفاف مشکی گوشی آیفون 7 طی ۹ مرحله و با پروسه‌های سختی امکان‌پذیر شده است. سطح آن همانند دیگر گوشی‌های اپل سخت و مقاوم است اما ممکن است در گذر زمان خش‌های ریزی بردارد. اگر در مورد این خط و خش‌ها نگرانی دارید ما توصیه می‌کنیم از کیس برای مراقبت از گوشی استفاده کنید.

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که نسخه‌ی مشکی براق اپل مقاومت و استحکام سایر آیفون‌ها را دارد اما در مقابل خط و خش ممکن است مقاوت کافی از خود نشان ندهد. علاوه بر این رنگ مشکی براق تنها در نسخه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی وارد بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات