تماشا کنید: ویدیو اختصاصی زومیت از غرفه‌ سامسونگ در نمایشگاه IFA 2016

سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ با دستی پر به نمایشگاه IFA 2016 پا گذاشته بود. این شرکت کره‌ای در نمایشگاه یاد شده از محصولات متنوعی همچون نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود موسوم به گیر اس 3، تلویزیون‌های SUHD و مانیتورهای خمیده رونمایی کرد. نمایندگان زومیت ویدئویی را از غرفه‌ی این شرکت در نمایشگاه IFA 2016 تهیه کرده‌اند. بازومیت همراه باشید.
تبلیغات

شرکت سامسونگ  با حضور در نمایشگاه IFA 2016 که در شهر برلین آلمان برگزار شد، تعدادی از بهترین و جدیدترین محصولات خود را معرفی کرد. محصولات به نمایش در آمده، بازه‌ای از دستگاه‌هایی مانند ساعت‌های هوشمند تا ماشین‌های لباسشویی را شامل می‌شد.

سامسونگ در جریان این نمایشگاه از ساعت هوشمند گیر اس 3 با بهبودهای قابل توجهی نسبت به گیر اس 2، رونمایی کرد. بهبودهای یادشده شامل مواردی همچون نمایشگر بزرگ، محافظ نمایشگر بهتر، عملکرد بهتر و ردگیر دقیق‌تر فعالیت‌ها و تناسب اندام کاربر و در نهایت طول‌ عمر باتری بیشتر است. این ساعت از اواخر سال جاری میلادی در دو نسخه‌ی کلاسیک و فرانتیر و با برچسب قیمتی ۳۹۹ یورو عرضه خواهد شد.

تلویزیون‌های SUHD و مانیتورهای خمیده‌ی مجهز به کوانتوم‌دات از جمله‌ی دستگاه‌های دیگری از حوزه‌ی فناوری به شمار می‌رود که سامسونگ در غرفه‌ی خود به نمایش گذاشته بود. فناوری کوانتوم‌دات باعث می‌شود تا نمایشگرها به جای ۱۶ میلیون رنگ تولید شده توسط نمایشگرهای عادی، یک میلیارد رنگ را تولید کنند. نتیجه‌ی استفاده از این فناوری آن است که تلویزیون‌ها و مانیتورهای جدید سامسونگ رنگ‌ها رو به صورت زنده و با دقت بسیار زیاد به نمایش درآورند.

سامسونگ در این نمایشگاه یخچال Family Hub‌ مجهز به صفحه‌نمایش ۲۱.۵ اینچی لمسی را برای عرضه‌ در اروپا، معرفی کرد. نمایشگر این یخچال می‌تواند به عنوان یک صفحه‌ی یادداشت استفاده شود تا افراد خانواده یادداشت‌ها، پیام‌ها، تقویم و حتی نقاشی‌های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. علاوه بر آن، افراد خانواده می‌توانند محتوای مورد نظر را به صورت مستقیم یا بی‌سیم از گوشی تلفن همراه یا تبلت خود به این صفحه‌نمایش ارسال کنند.

محصول دیگری که سامسونگ در نمایشگاه IFA امسال رونمایی کرد، ماشین لباسشویی جدیدی از خانواده AddWash بود. سامسونگ با دوسری جدید از ماشین لباس‌شویی‌های ادواش خود با نام‌های اسلیم (Slim) و خشک‌کن کمبو (Washer-Dryer Combo) وارد برلین شد. این لباسشویی‌ها از قابلیت‌هایی مانند ایرواش (Air Wash) برای ضدعفونی کردن لباس‌ها از طریق هوای گرم، فناوری اکوبابل (Eco Bubble) برای شست‌وشو و حباب‌سازی با آب خنک جهت کاهش آسیب بافت لباس‌ها و صرفه‌جویی در مصرف انرژی دستگاه و Bubble Soak برای لکه‌زدایی بهتر لباس‌ها، بهره می‌برند.

دانلود 720P  |   دانلود 360P    |  دانلود از شاتل

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات