جهرمی: ایران بهترین موقعیت cdn های منطقه‌ای را دارد

سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام منطقه آزاد چابهار به عنوان منطقه‌ای با هزینه نزدیک به صفر برای ترانزیت داده و ارتباط اعلام کرد که ایران بهترین موقعیت cdn های منطقه‌ای برای سایت‌های بین‌المللی است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

محمد جواد آذری جهرمی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در مراسم ایران کانکت گفت: «در دنیای امروز ارتباطات زیرساخت نوین بشری است. برقراری ارتباطات با ضریب دسترسی بالا یکی از نیازهای بشری است.»

جهرمی افزود: «در سال‌های گذشته سرمایه گذاری بسیاری برای رسیدن اینترنت و دیتا به این منطقه بوده است. اما برخی مشکلات گریبان‌گیر این مسیر است که باید بهبود یابد.»

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: «در خاورمیانه پتانسیل ارتباطات مناسب چون شرق آسیا را دارد که باید به این سمت رفت.»

جهرمی: «ارتباطات زیرساخت به نمایندگی از ایران با اعلام چابهار به عنوان منطقه آزاد، تأکید می‌کند هزینه‌های کانکشن و ارتباط بسیار کاهش یافته و هزینه‌ها به صفر شود.»

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: «امروز از بندرعباس، جاسک و چابهار ارتباطات به آذربایجان منتقل و ترازیت می‌شود. ایران حدود ۶۰۰ گیگابیت بر ثانیه ترانزیت پهنای باند داشته است.»

جهرمی تأکید کرد: «ایران بهترین موقعیت cdn های منطقه‌ای برای سایت‌های بین‌المللی است.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات