جیرینگ از USSD به اپلیکیشن کوچ می‌کند

شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
با تشدید تعطیلی پرداخت از طریق USSD توسط بانک مرکزی، جیرینگ خدمات خود را از طریق اپلیکیشن نیز ارائه می‌دهد.
تبلیغات

جیرینگ که خدمات پرداخت به مشترکان همراه اول ارائه می‌کند، با توجه به تشدید تصمیم بانک مرکزی برای قطع پرداخت از طریق USSD، اپلیکیشن خود را ارا‌ئه می‌دهد و با استفاده از این اپلیکیشن خدمات خود را از سطح کاربران همراه اول فراتر خواهد برد.

مهرداد خطیبی مدیرعامل شرکت جیرینگ درباره‌ی ارائه‌ی اپلیکیشن این شرکت گفت: «در نمایشگاه تلکام امسال قصد داریم از اپلیکیشن جامع جیرینگ با نام جیرینگ‌پی رونمایی کنیم. این اپلیکیشن بر روی گوشی‌های اندروید و ios قابل نصب است.»

به گفته‌ی مدیرعامل جیرینگ، اپلیکیشن جیرینگ‌پی امکان خرید شارژ، پرداخت قبوض، خدمات اپراتوری، خرید بیمه‌نامه، پرداخت جرایم، نیکوکاری، خرید فروشگاهی و انتقال وجه جیرینگی را برای مشترکین همه اپراتورها فراهم می‌سازد. بدین ترتیب خدمات این شرکت که تا کنون تنها به همراه اولی‌ها ارائه می‌شد ازین به بعد به مشترکان ایرانسل و رایتل نیز ارائه خواهد شد.

خطیبی در خصوص خدمات پرداخت مبتنی بر NFC توسط جیرینگ توضیح داد: «مذاکراتی را برای انتخاب وندور انجام داده‌ایم ولی از نظر بنده، ارائه این خدمت، محدودیت‌هایی دارد که تجاری شدن آن را در کوتاه‌مدت با مشکل مواجه می‌کند.»

او ادامه داد: «در حال حاضر، صرفاً ارائه خدمت به مشترکانی که دارای گوشی هوشمند مجهز به NFC هستند، میسر است و سیم‌کارت مشترکان نیز باید برای دریافت این سرویس، تعویض شود. سرمایه‌گذاری اولیه برای تأمین زیرساخت ارائه خدمت در سمت اپراتور و پذیرنده (شبکه پرداخت) نیز قابل توجه است، لذا در حال حاضر، ارائه این خدمت، صرفه اقتصادی ندارد و جامعه هدف محدودی دارد.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات