تماشا کنید: تبلیغات جدید اپل برای آیفون 7 و اپل واچ سری 2

سه‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تبلیغات ویدیویی جدید اپل، برای جذب کاربران به خرید آیفون 7 و اپل واچ سری 2 به قابلیت‌هایشان می‌پردازد.
تبلیغات

تبلیغات پر زرق و برق و جذاب یکی از موثرترین را‌های جذب اقشار مختلف به خرید اجناس است. کمپانی‌های همچون سامسونگ و اپل از همین تاثیرگذاری استفاده می‌کنند تا افرادی بیشتری را به خرید محصولاتشان ترغیب کنند.

در تازه‌ترین تبلیغات ویدیویی،  اپل به برشمردن قابلیت‌های آیفون ۷ و Apple Watch Series 2 پرداخته است. در سه ویدئو منتشر شده به کارایی این وسایل در شرایط مختلف کاری و محیطی پرداخته می‌شود.

در ویدئو اول که برجسته‌کردن توانایی آیفون ۷ برای تهیه عکس در محیط‌های کم نور و ضد آب بودن را نشان می‌دهد، مردی جوان را می‌بینیم که در نیمه‌ی شب گوشی آیفون ۷ پلاس و اسکیت بردش را برداشته و در دل شب ماجراجویی تازه‌ای را آغاز می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم ادامه‌ی این تیزر تبلیغاتی را تماشا کنید:

دانلود ویدئو

در ویدیوی دوم که تمرکز روی ضد آب بودن گوشی آیفون دارد، مردی سیاه پوست را می‌بینیم که تصمیم می‌گیرد با کمک نقشه‌ی اپل و قرار دادن گوشی آیفون ۷ روی دوچرخه‌اش به دل هوای طوفانی بزند. این ویدئو ۳۰ ثانیه‌ای را نیز توصیه‌ می‌کنیم ببینید:

دانلود ویدئو

در آخرین ویدئو هم شاهد به رخ کشیدن قابلیت‌های اپل واچ سری ۲ در شرایط مختلف همچون شنا، دویدن، ورزش‌های پر خطر و ... هستیم.

دیدن این ویدیوی کوتاه خالی از لطف نیست:

دانلود ویدئو

با توجه به اتمام موجودی برخی فروشگاه‌ها، Apple همچنان عطش بالایی برای جذب خریداران آیفون ۷ و اسمارت واچ سری ۲ دارد. باید دید آیا اپل می‌تواند با وجود این محدودیت‌ها و در عین حال تبلیغات گسترده مشتریانش را همچنان راضی نگاه دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات