سامسونگ اپلیکیشن Focus را با الهام از بلکبری هاب برای کاربران اندروید منتشر کرد

جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ اپلیکیشن Focus را برای کاربران اندرویدی منتشر کرد که برخی از ویژگی‌های آن مشابه بلک‌بری Hub است.
تبلیغات

ماه می بود که شایعاتی پیرامون اپلیکیشن جدید سامسونگ منتشر شد. براساس این شایعات، اپلیکیشن جدید سامسونگ برخی از قابلیت‌های خود را از Blacberry Hub وام گرفته است. حالا این اپلیکیشن با نام Focus به صورت رسمی برای کاربران اندروید منتشر شده و امکان دانلود آن وجود دارد. همراه زومیت باشید.

اپلیکیشن فوکوس سامسونگ با عنوان اپلیکینشی با بهره‌وری یکپارچه شناخته می‌شود که این امکان را برای کاربران سرویس‌های Active Sync، IMAP و POP3 فراهم می‌کند تا بتوانند ایمیل، تقویم، وظایف، یادداشت‌های و مخاطبان خود را در مکانی واحد بهتر مدیریت کنند.

اما همه‌ی امکانات این اپلیکیشن به این جا ختم نمی‌شود و فوکوس، سیستم همگام‌سازی Direct Push را با Exchange ActiveSync، جستجوی یکپارچه (در سرویس‌های ایمیل، رویدادها، یادداشت، وظایف و مخاطبان) و امکان اضافه کردن رویدادها یا وظایف از طریق ایمیل را نیز ارائه می‌کند.

این اپلیکیشن از سرورهای Exchange Server 2003 SP2/SP3 یا بالاتر، گوگل، Naver (IMAP/POP3)، آفیس 365، Hotmail، Outlook.com و سرورهای مخصوص Exchange ActiveSync نیز پشتیبانی می‌کند.

اپلیکیشن فوکوس نیازی به سرور ابری ندارد و به صورت سمتقیم به سرویس‌های ایمیل واقعی متصل می‌شود. با این وجود اطلاعات مربوط به حساب‌های کاربران روی دستگاه نگهداری می‌شود ولی سامسونگ هرگز به آنها دسترسی نخواهد داشت.

این اپلیکیشن کاملا با اکثر دستگاه‌های سامسونگ که از اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو یا بالاتر بهره می‌برند، پشتیبانی می‌کند. البته هنوز اپلیکیشن فوکوس در تمامی کشورها قابل دانلود نیست و به نظر می‌رسد سامسونگ قصد داشت با انتشار این اپلیکیشن در برخی مناطق به نوعی آن را تست کند.

تاکنون اپلیکیشن Focus کمتر از ۵۰۰ بار از گوگل‌پلی‌ استور دانلود شده و توانسته امتیاز ۴.۴ ستاره را به خود اختصاص دهد. به نظر می‌رسد رفته‌رفته میزان اقبال کاربران اندرویدی به این اپلیکیشن بیشتر می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات