نتایج بنچمارک Samsung Galaxy A7 نسخه 2017 منتشر شد

شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Galaxy A7 (2017) یک گوشی تقریبا میان‌رده از کمپانی کره‌ای سامسونگ است که گفته می‌شود تا پایان سال جاری معرفی خواهد شد. طبق خبرها و تصاویر منتشر شده، این گوشی به دوربین عقب و جلوی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کارشناسان معتقدند مگاپیکسل و تعداد آن تاثیر زیادی در کیفیت عکسبرداری ندارد و هنر استفاده‌ی به جا از این مشخصه‌ی لنزها، اهمیت بیشتری در بالا بردن کیفیت تصاویر دارد. استفاده از لنزهای ۱۲ مگاپیکسلی در پرچمدارانی چون گلکسی اس ۷ و گلکسی نوت ۷، گواه این ادعا هستند. اما به هر حال عرضه گوشی‌هایی با تعداد مگاپیکسل بالا، می‌تواند هر از چند گاهی برای شرکت‌ها جذاب و مفید باشد.

galaxy a7 2017

محصول میان‌رده‌ی جدید سامسونگ یعنی گلکسی A7 نسخه‌ی ۲۰۱۷، پرچمداران اخیر این شرکت را از لحاظ تعداد مگاپیکسل در دوربین اصلی و سلفی پشت سر می‌گذارد. این گوشی ۵.۵ اینچی، در هر دو دوربین سلفی و اصلی خود به لنز ۱۶ مگاپیکسلی مجهز است و به احتمال زیاد می‌تواند شفاف‌ترین تصاویر سلفی دنیا را ثبت کند. تنها گوشی میان‌رده‌ی دیگری که تا کنون به بازار عرضه شده و دارای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بوده است، OPPO F1s است. البته این گوشی یک مشخصه عجیب هم دارد و آن تجهیز دوربین اصلی به لنز ۱۳ مگاپیکسلی است.

از دیگر مشخصات گلکسی A7 (2017) می‌توان به کیفیت صفحه نمایش فول اچ‌دی، پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای که به احتمال زیاد Exynos 7870 خواهد بود و پردازنده‌ی گرافیکی ARM Mali-T830 اشاره کرد. این گوشی به حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی نیز مجهز خواهد بود. از لحاظ نرم‌افزاری نیز اندروید ۶.۰.۱ (نسخه‌ی سامسونگ) در بنچمارک منتشر شده به چشم می‌خورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات