نخستین رندرهای LG V20 فاش شد

سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
همانطور که می‌دانید ال‌جی گوشی هوشمند V20 را در تاریخ ۱۶ شهریور معرفی خواهد کرد. بنابراین گمانه‌زنی‌ها در خصوص این گوشی شدت گرفته است. در همین راستا اکانت توئیتر Onleaks رندرهایی را از این گوشی منتشر کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اخیرا خبرها و شایعات در خصوص نسل جدید گوشی هوشمند V10 ال‌جی که سال گذشته عرضه شد، در حال شدت گرفتن است. بیش‌تر این خبرها از جانب خود شرکت ال‌جی منتشر شده است. به گفته‌ی این شرکت گوشی LG V20 در تاریخ ۱۶ شهریور و در شهر سان‌فرانسیسکو رونمایی خواهد شد و نخستین گوشی هوشمندی خواهد بود که به همراه اندروید ۷ نوقا عرضه می‌شود. اما علیرغم انتشار این خبرها، ما از چگونگی ظاهر این گوشی اطلاعی نداشتیم، تا اینکه امروز Onleaks، نخستین رندرها را از گوشی LG V20 منتشر کرد.

اما بزرگترین سوالی که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده، این است که آیا ال‌جی بار دیگر دیدگاه شکست خورده‌ی خود از گوشی‌های ماژولار را که در ابتدا با گوشی G5 به نمایش گذاشته بود، در گوشی LG V20 نیز به کار خواهد بست یا خیر. اگرچه در حال حاضر اطلاعاتی در این خصوص منتشر نشده است، اما در رندرهای فاش شده، کلیدی در سمت راست گوشی مشاهده می‌شود که شباهت زیادی به کلید رهاسازی ماژول در گوشی G5 دارد. علاوه‌بر این، به نظر می‌رسد که بخش انتهایی گوشی نیز همانند جی 5 قابل جداسازی است.

همچنین با توجه رندرها، ضخامت برآمدگی ماژول دوربین بسیار زیاد است. گفته می‌شود که ضخامت گوشی در باریک‌ترین قسمت برابر با ۷.۷ میلی‌متر و در نزدیکی دوربین برابر با ۸.۸ میلی‌متر خواهد بود. به نظر می‌رسد در این گوشی نیز همانند جی 5 شاهد یک دوربین دوگانه خواهیم بود. بر اساس این تصاویر، احتمالا ال‌جی تصمیم گرفته است تا دوربین سلفی دوگانه‌ی به کار رفته در نسل قبل گوشی را کنار بگذارد. ابعاد ال‌جی وی 20 برابر با ۱۵۹.۵ در ۷۸.۱ میلی‌متر است. بنابراین طول گوشی تغییر چندانی نکرده است، اما عرض آن نسبت به ال‌جی وی 10 کاهش قابل توجهی داشته است.

نمایشگر دوم، کماکان در بخش جلویی V20‌ مشاهده می‌شود. کلید پاور گوشی همچنان در پشت گوشی قرار دارد و احتمالا نقش حسگر اثر انگشت را نیز ایفا خواهد کرد، اما کلید‌ کنترل صدا همانند G5 به سمت چپ گوشی منتقل شده است.

اگرچه LG V20 کمتر از چهار هفته‌ی دیگر معرفی خواهد شد، اما هنوز اطلاعات چندانی در ارتباط با مشخصات آن منتشر نشده است. با این حال احتمالا شاهد معرفی گوشی هوشمندی با نمایشگر ۵.۶ یا ۵.۷ اینچی QHD، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ یا ۸۲۱، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و دوربین دوگانه باشیم.

در ادامه‌ می‌توانید رندرهای فاش شده را مشاهده کنید:

ال‌جی وی 20

نظر شما در خصوص طراحی LG V20 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات