تماشا کنید: تیزر تبلیغاتی رسمی سامسونگ زد 2

شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ زد ۲ محصولی است که انتظار می‌رود به زودی معرفی شود. امروز تیزر تبلیغاتی رسمی از سوی سامسونگ منتشر شده که اطلاعات مختلفی را در خصوص این دستگاه نمایش می‌دهد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

امروز تیزر تبلیغاتی جدید از سوی سامسونگ منتشر شده که مربوط به دستگاه تایزنی آینده این شرکت با نام Z۲ است. در این ویدیو به برخی از جزئیات و مشخصات این محصول اشاره شده است. در تیزر تبلیغاتی مذکور می‌توان به پشتیبانی Z2 از 4G LTE پی برد. همچنین قابلیت (Ultra Data Saving Mode (UDSM در این دستگاه وجود دارد.

سامسونگ زد ۲ با اپلیکیشنی به نام My Money Transfer عرضه می‌شود که کاربران با استفاده از آن می‌توانند پولشان را تبدیل کنند. البته این ویژگی تنها در اختیار کاربران هندی قرار دارد. در این ویدیو به امکان تنظیم میزان نور چراغ قوه (فلاش) دستگاه نیز اشاره شده است. در ادامه می‌توانید این تیزر را مشاهده کنید. 

لینک دانلود

سامسونگ در این تیزر تبلیغاتی اطلاعات زیادی را در خصوص مشخصات این محصول اعلام نکرده است. پردازنده آن چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز است. در بخش پشتی دستگاه یک دوربین ۵ مگاپیکسلی جای گرفته و شایعات حکایت از صفحه نمایش ۳.۹۷ اینچی یا ۴.۵ اینچی برای این محصول دارند. دوربین جلویی این تلفن هوشمند VGA است. Z2 از ۱ گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و باتری آن نیز ۱۵۰۰ یا ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. فعلا باید تا زمان معرفی رسمی این محصول توسط سامسونگ منتظر ماند، تا بلکه هرچه بیشتر با این دستگاه تایزنی آشنا شویم. شما چه انتظاراتی از سامسونگ زد ۲ دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات