اچ‌ پی لپتاپ‌ های جدید سری Stream مجهز به ویندوز 10 را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌پی از سری جدید لپ‌تاپ‌های ویندوزی Stream رونمایی کرد. این لپ‌تاپها مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ هستند و گفته می‌شود برای رقابت با کروم‌بوک‌ها عرضه می‌شوند. سری اولی این نوع از لپ‌تاپهای HP در سال ۲۰۱۴ معرفی شدند و سری جدید با طراحی جدید و استفاده از ویندوز ۱۰ معرفی شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اچ‌پی سال ۲۰۱۴ اولین سری از لپ‌تاپ‌های Stream Windows خود را برای رقابت با کروم‌بوک‌ها عرضه کرد. به تازگی این شرکت سری جدیدی از این لپ‌تاپ‌ها را با طراحی جدید معرفی کرده است. این لپ‌تاپ‌های جدید با وای‌فای سریع‌تر، باتری بهبود یافته، وزن کمتر، طراحی باریک‌تر و قیمت رقابتی‌تر معرفی شده‌اند.

سری جدید لپ‌تاپ‌های استریم اچ‌پی، شامل یک نسخه‌ی بهبود یافته‌ی ۱۱.۶ اینچی و یک نسخه‌ی ۱۴ اینچی به همراه یک نسخه‌ی ۱۱.۶ اینچی X360 که مانند دستگاه‌های لنوو یوگا به چند طرف خم می‌شود، خواهد بود. این لپ‌تاپ ها در ۴ رنگ مختلف عرضه می‌شوند.

hp stream

لپ‌تاپهای جدید برای بهبود کیفیت وای‌فای از آنتن دوگانه‌ی 802.11 استفاده می‌کنند. برای انتقال سریع‌تر اطلاعات نیز، این لپ‌تاپها به پورت USB 3.0 مجهز شده‌اند. از لحاظ رنگ نیز، تمامی نسخه‌ها در سه رنگ آبی، بنفش و سفید عرضه می‌شوند. نسخه‌ی X360 رنگ چهارم مشکی را نیز برای علاقمندان در سبد انتخاب قرار می‌دهد. برخی از مدل‌های این سری با صفحات نمایش حرفه‌ای مانند صفحه‌نمایش اچ‌دی تاچ یا HD WLED-backlit با محافظ ضد بازتاب نور عرضه می‌شوند تا کاربران با نهایت کیفیت از مشاهده‌ی محتوای تصویری لذت ببرند.

از لحاظ نرم‌افزاری، لایسنس یک ساله‌ی نسخه‌ی شخصی آفیس ۳۶۵ نیز همراه با این لپ‌تاپ‌ها عرضه می‌شود که نسخه‌های کامل ورد، اکسل، پاورپوینت، آت‌لوک و وان‌نوت را خواهد داشت. بعلاوه، فضای ذخیره‌سازی ۱ ترابایتی نیز در سرویس وان‌درایو به مشتری عرضه خواهد شد و در کنار آن، ۶۰ دقیقه مکالمه‌ی اسکایپی در ماه نیز در پکیج نرم‌افزاری لپ‌تاپ‌های استریم جدید گنجانده شده است.

نسخه‌ی ۱۱ اینچی معمولی این سری از اواخر ماه سپتامبر برای دانشجویان و دانش‌آموزان عرضه خواهد شد. قیمت سری جدید لپ‌تاپهای استریم اچ‌پی در وبسایت رسمی این شرکت از ۱۹۹ دلار شروع می‌شود.

hp stream
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات