تصویری از قاب جلویی گلکسی نوت 7 فاش شد

پنج‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
تصویری از قاب جلویی گلکسی نوت ۷ فاش شده که نشان از خمیده بودن نمایشگر در دو سمت دستگاه دارد. نکته جالب دیگر وجود اسکنر عنبیه چشم در این محصول است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

گفته می‌ّشود که گلکسی Note 7 در طول یک ماه آینده در جریان رویدادی بزرگ توسط سامسونگ معرفی می‌شود و زمان این کنفرانس خبری نیز دوم آگوست (۱۲ مرداد) است. اما این بدان معنا نیست که تا زمان معرفی هیچ اطلاعاتی از سوی سامسونگ فاش نخواهد کرد.

گلکسی نوت 7

بعد از چندین خبر در خصوص طراحی و مشخصات گلکسی نوت ۷، حال تصویری از قاب جلویی این دستگاه فاش شده است که دو مورد در خصوص آن حائز اهمیت است. موضوع اول اینکه حاشیه‌های این قاب به صورت خمیده و شبیه به گلکسی اس ۷ اج هستند. موضوع مهم دیگر به وجود اسکنر عنبیه چشم مربوط می‌شود که قرار است در این محصول جایگزین سنسور اثر انگشت شود. اسکن عنبیه چشم روشی ایمن برای بازکردن قفل دستگاه است و تنها کافی است که کاربر به گوشی نگاه کند.

همان‌طور که می‌دانید اثر انگشت در هر فرد متفاوت است و این موضوع برای عنبیه چشم نیز صدق می‌کند. در گلکسی نوت ۷ دوربین جلویی دستگاه می‌تواند الگوی خاص چشم را تشخیص دهد و دستگاه را قفل‌گشایی کند. البته تاکنون چند دستگاه ویندوز فونی را مشاهده کرده‌ایم که دارای این قابلیت بودند و به همین دلیل سامسونگ در این زمینه گام نخست را برنداشته و طرحی اولیه به حساب نمی‌آید. لازم به ذکر است که در دستگاه‌های ویندوزفونی مذکور، فرآیند خواندن الگوی چشم تنها در فاصله معین امکان‌پذیر بود و البته سرعتش نیز در مقایسه با سنسور اثر انگشت کمتر بود. حال چالشی در این خصوص برای سامسونگ به وجود می‌آید تا بتواند سرعت و توانایی را در اسکنر عنبیه چشم محصول جدیدش به بهترین حالت ارائه کند.

تاکنون اطلاعات زیادی در خصوص سمشخصات این محصول فاش شده است که در ادامه می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید:

  • رابط کاربری: اندروید ۶ مارشمالو با Grace UX
  • نمایشگر: ۵.۷ یا ۵.۸ اینچی – سوپر آمولد - وضوح QHD
  • پردازنده: اسنپ‌دراگون ۸۲۰ برای آمریکا – اکسینوس ۸۸۹۳ برای بازار‌های جهانی
  • حافظه رم: ۶ گیگابایت LPDDR۴
  • دوربین: دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی – دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی
  • حافظه ذخیره سازی: ۶۴ گیگابایت UFS ۲.۰ – پشتیبانی از کارت حافظه microSD
  • باتری: ۳۶۰۰ یا ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی
  • سایر ویژگی‌ها: نمایشگر خمیده – مقاومت در برابر آب و گرد و غبار (IP68) – قلم S-Pen جدید – USB-C

البته زمان زیادی تا معرفی این محصول باقی نمانده است و به زودی می‌توانیم با مشخصات و ظاهر دقیق آن آشنا شویم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات