مایکروسافت تاریخ انتشار آپدیت سالیانه ویندوز 10 را ناخواسته فاش کرد

سه‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت در جریان کنفرانس بیلد ۲۰۱۶ که برای توسعه‌دهندگان برگزار می‌شود، اعلام کرد فصل تابستان بروزرسانی بزرگ ویندوز ۱۰ موسوم به Anniversary Update با قابلیت‌های جدید منتشر می‌شود. در حالی که ردموندی‌ها به تاریخ دقیق انتشار این بروزرسانی اشاره نکردند، امروز به طور ناخواسته این تاریخ فاش شد.
تبلیغات

در حالی که بسیاری از کاربران منتظر هستند تا با فرارسیدن تابستان آپدیت سالانه ویندوز ۱۰ منتشر شود، امروز مایکروسافت به طور ناخواسته از تاریخ دقیق انتشار این بروزرسانی بزرگ پرده برداشت. آپدیت سالانه ویندوز ۱۰ موسوم به Anniversary Update روز ۲ آگوست (۱۲ مرداد) سال جاری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

دو احتمال وجود دارد. اول اینکه ممکن است مایکروسافت سهوا این تاریخ را منتشر کرده باشد و دوم اینکه شاید ردموندی‌ها قصد داشته‌‌اند پستی را در این زمینه منتشر کنند و فراموش کرده‌اند محتوای خاصی را به آن اضافه کنند و این پست در حالت منتشر شده باقی مانده است.

ماه مارس اعلام شد که آپدیت سالانه به صورت رایگان در اختیار تمامی کاربران قرار می‌گیرد و قابلیت‌های جدیدی چون پشتیبانی از Windows Hello در مرورگر اج، بهبود اپلیکیشن‌هایی چون Notes، قابلیت‌های جدید Maps و موارد دیگر به ویندوز ۱۰ اضافه خواهد شد. با توجه به اینکه ویندوز ۱۰ سال گذشته در تاریخ ۲۹ جولای منتشر شد، به نظر می‌رسد آپدیت سالانه نیز باید در تاریخی نزدیک به تاریخ مذکور منتشر شود. مایکروسافت پست مورد نظر را از سایت خود حذف کرده ولی می‌توانید در زیر تصویر آن را ببینید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات