اعلانیه های بروزرسانی به ویندوز 10 پس از پایان دوره رایگان، نمایش داده نخواهند شد

یک‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
در صورتی که از نسخه‌های پیشین ویندوز ۱۰ مایکروسافت استفاده کرده باشید، اپلیکیشن مخصوص نمایش امکان بروزرسانی به ویندوز ۱۰ را مشاهده کرده‌اید که بصورت خودکار روی سیستم نصب می‌شود. حال مایکروسافت تایید کرده که پس از اتمام دوره‌ی بروزرسانی رایگان به ویندوز ۱۰، این اپلیکیشن نیز از رایانه‌ی کاربران رخت بر می‌بندد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مایکروسافت اعلام کرده که از ۲۹ جولای سال جاری میلادی (۸ مرداد) دیگر امکان بروزرسانی رایگان نسخه‌های پیشین ویندوز نظیر ویندوز ۷، ویندوز ۸ و ویندوز ۸.۱ را در اختیار کاربران قرار نخواهد داد؛ از این‌رو پس از پایان دوره‌ی بروزرسانی رایگان، دیگر شاهد اپلیکیشن مخصوص نمایش امکان بروزرسانی به ویندوز ۱۰ نخواهیم بود؛ اپلیکیشنی که در نسخه‌های پیشین برای کاربران نمایش داده می‌شد. همان‌طور که می‌دانید، پس از ارائه‌ی امکان بروزرسانی رایگان به ویندوز ۱۰، اپلیکیشنی در نسخه‌های پیشین ویندوز ظاهر شد که سعی دارد کاربران را در فرآیند بروزرسانی به ویندوز ۱۰ راهنمایی کرده و آن‌ها را تشویق به بروزرسانی نماید.

براساس اطلاعات ارائه شده هنوز جزئیات مربوط به چگونگی پایان یافتن بروزرسانی رایگان به ویندوز ۱۰ در حال نهایی شدن است؛ اما پس از ۲۹ جولای دیگر شاهد اعلانیه‌‌ی اپلیکیشن ویندوز ۱۰ در نسخه‌های پیشین این سیستم‌عامل نخواهیم بود.

بسیاری از کاربران نسخه‌های پیشین ویندوز شامل ویندوز ۷ و ویندوز ۸.۱ از دیدن اعلانیه‌های بروزرسانی به ویندوز ۱۰ به ستوه آمده بودند. البته پس از شکایات فراوان مبنی بر مزاحمت اعلانیه‌های بروزرسانی برای ویندوز ۱۰، اپلیکیشن‌های غیررسمی منتشر شدند که اپلیکیشن مایکروسافت را غیرفعال کرده و دیگر شاهد رویت اعلانیه نبودیم.

مایکروسافت سال گذشته‌ی میلادی نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ را منتشر کرد و پس از آن امکان بروزرسانی رایگان به ویندوز ۱۰ از ویندوز ۷ و ویندوز ۸.۱ را برای کاربران فراهم آورد. علاوه بر پایان دادن به امکان بروزرسانی رایگان ویندوز ۱۰ در ۲۹ جولای سال جاری میلادی، شاهد اضافه شدن ویژگی‌های جدید به ویندوز ۱۰ نیز خواهیم بود که همزمان با یک ساله شدن عرضه‌ی نسخه‌ی رسمی این سیستم‌عامل، منتشر خواهد شد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات