گلکسی نوت 6 هفته آخر مرداد ماه امسال روانه بازار می‌شود

پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی نوت 6 فبلت بعدی سامسونگ است که بنابر گفته‌ی فاش کننده‌ی معروف، ایوان بلس هفته‌ی آخر مرداد ماه امسال روانه‌ی بازار آمریکا خواهد شد. بنابراین می‌توان انتظار معرفی این فبلت را اواسط مرداد ماه داشت.
تبلیغات

فاش کننده‌ی نام آشنا با حساب کاربری evaleaks در توییتر، امروز اخباری در مورد زمان عرضه‌ی گلکسی نوت ۶ به بازار اعلام کرده است. بنابر اعلام وی گلکسی نوت ۶ سامسونگ هفته آخر مرداد ماه امسال روانه بازار خواهد شد. البته دقت کنید که این تاریخ مربوط به زمان عرضه است و زمان معرفی قطعا قبل از این تاریخ خواهد بود. 

توییت در مورد گلکسی نوت 6

این خبر برای علاقمندان به فبلت بسیار خوشایند است چرا که سری نوت همواره با قلم استایلوس خود توانسته‌ نظر مثبت بسیاری را به خود جلب کنند. به احتمال زیاد در این سری نیز شاهد معرفی گوشی ضد آب و گرد و غبار خواهیم بود و احتمالا امکان افزایش حافظه از طریق میکرو اس‌دی نیز فراهم خواهد بود. به احتمال زیاد فبلت جدید سامسونگ به درگاه یو‌اس‌بی نوع سی نیز مجهز شود. 

به طور قطع در روزهای آینده اخبار و شایعات زیادی را در خصوص این گوشی خواهیم شنید و ممکن است حتی عکس‌ها و تصاویری نیز از فبلت جدید سامسونگ طی ماه‌های آینده فاش شود. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با فبلت سامسونگ به صفحه‌ی گلکسی نوت 6 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات