رئیس جمهوری از وزارت ارتباطات به دلیل قطع نشدن اینترنت و موبایل در روز انتخابات تقدیر کرد

دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری دیروز بعدازظهر خود با رسانه‌ها و خبرنگاران از وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات به دلیل قطع نشدن اینترنت و موبایل در روز انتخابات تشکر کرد. پیش از این برخی رسانه‌های مخالف و موافق دولت به قطع نشدن اینترنت و موبایل در روز انتخابات اشاره و از این اقدام تقدیر کرده بودند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

انتخابات هفتم اسفندماه امسال هر چند به صورت کاملاً الکترونیک برگزار نشد، ولی از نظر فناوری اطلاعات و ارتباطات دارای نکات خاص زیادی بود. یکی از این ویژگی‌ها که برای مردم بیش از موارد دیگر محسوس بود، قطع نشدن اینترنت و موبایل بود.

انتخاباتی که در دولت نهم و دهم برگزار می‌شد، اینترنت و موبایل در روزهای قبل، بعد و حین برگزاری انتخابات با اختلال مواجه شده یا قطع می‌شدند که این کار باعث مختل شدن زندگی و کسب‌وکار برخی از هم‌وطنان می‌شد.

اما در انتخابات امسال هرچند از هفته‌ها قبل شایعه قطع اینترنت و موبایل توسط برخی افراد و حتی اپراتورهای اینترنتی اعلام شده بود، اما هیچ قطعی و اختلال اینترنت و موبایلی در کشور رخ نداد. هر چند که برخی از شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت آماده بودند تا اختلالات موجود در شبکه خود را به گردن انتخابات و وزارت ارتباطات انداخته و از بار مسئولیت در انتخابات ۹۴ شانه خالی کنند.

دیروز بعد از ظهر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری خود با خبرنگاران داخلی و خارجی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به دلیل قطع نشدن اینترنت و موبایل در زمان برگزاری انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت:

در این انتخابات یک امنیت واقعی لمس شد؛ بیش از هر انتخابات دیگر. مردم دیدند اینترنت و موبایل‌هایشان صبح انتخابات مانند قبل کار می‌کند. من اینجا از وزارت ارتباطات تشکر می‌کنم از همه آنهایی که در این زمینه تلاش کردند که آن احساس امنیت واقعی را به جامعه برگردانند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد

تبلیغات