جشنواره پیش خرید جی 5 ال جی به همراه هدایای ویژه آغاز شد

شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
مطالعه 1 دقیقه
پیش خرید جی 5 ال‌ جی از فردا به همراه هدایای ویژه در ایران آغاز می‌شود. با پیش‌خرید جی ۵ در ایران می‌توانید ماژول Cam Plus، کاور هوشمند و محافظ صفحه نمایش را به همراه گوشی، هدیه بگیرید. البته مزیت طرح پیش‌خرید در این است که می‌توانید با ثبت نام در آن هدفون B&O هدیه بگیرید.
تبلیغات

ال‌جی جی ۵ به زودی وارد ایران خواهد شد. ال‌جی نیز به منظور تشویق خریداران اقدام به پیش‌فروش گوشی‌ پرچمدار خود کرده است. البته دقت کنید که تنها در این طرح نام خود را ثبت می‌کنید و هیچ مبلغی از شما دریافت نمی‌شود.

کافی است به سایت g5.lgemobile.ir بروید و با ثبت اطلاعات خود و دریافت پیامک تایید به این طرح بپیوندید. جی ۵ در ایران به همراه ماژول Cam Plus، محافظ صفحه نمایش و کاور هوشمند عرضه خواهد شد اما اگر در این طرح ثبت نام کنید، با خرید گوشی جی ۵ از یک تا ۳۱ اردیبهشت، هدفون باکیفیت B & O هدیه بگیرید.  طرح ثبت نام از فردا یک فروردین آغاز شده و تا ۳۱ فروردین ادامه خواهد داشت.

البته ال‌جی جی ۵ در دو نسخه‌ی با اسنپدراگون ۸۲۰ و اسنپدراگون ۶۵۲ در ایران عرضه خواهد شد و در حال حاضر مشخص نیست که این طرح برای هر دو گوشی در نظر گرفته شده یا فقط برای نسخه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ است. با این حال ثبت نام در طرح مذکور هیچ گونه هزینه‌ی مالی نداشته و به نوعی برای ترغیب علاقمندان به خرید گوشی جی ۵ است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات