لیست قطعی گوشی های هواوی که آپدیت اندروید 7 را دریافت می کنند

چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
امروز اسامی گوشی‌های هواوی که قطعا اندروید ۷ نوقا را دریافت می‌کنند منتشر شده است.
تبلیغات

موضوع بروزرسانی نرم‌افزاری و به ویژه دریافت نسخه‌ی جدید سیستم عامل، برای کاربران زیادی اهمیت دارد. از این‌رو کمپانی‌های مختلف تلاش می‌کنند در این بخش نیز از دیگران عقب نمانند و در زمانی کوتاه بعد از انتشار جدیدترین نسخه از سیستم عامل گوشی‌های خود، امکان دریافت نسخه‌ی جدید را فراهم کنند.

امروز لیست قطعی گوشی‌های هواوی منتشر شده است که آپدیت اندروید ۷ نوقا را دریافت خواهند کرد. علاوه بر دریافت آخرین نسخه‌ی اندروید، کاربران این غول چینی می‌توانند از جدیدترین نسخه‌ی رابط کاربری هواوی به نام EMUI 5.0 استفاده کنند.

تاکنون گوشی میت 9 هواوی به صورت پیش‌فرض با اندروید 7 نوقا و رابط کاربری EMUI 5.0 معرفی شده است. اما امروز اطلاعاتی رسمی از هواوی به دست آمده است که مشخص می‌کند کدام گوشی‌های این کمپانی به‌طور قطع طعم اندروید ۷ نوقا و رابط کاربری جدید این شرکت را می‌چشند. بعد از اینکه هواوی بیلدهای بتا از EMUI 5.0 را برای میت 8 و پی 9 منتشر کرد؛ حالا لیست رسمی گوشی‌هایی که نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۷، آپدیت اندروید ۷ را دریافت می‌کنند، مشخص شده است. البته احتمال دارد چند هفته بعد، تعداد دیگری از گوشی‌های هواوی به این فهرست اضافه شوند.

در ادامه می‌توانید لیست این گوشی‌ها را مشاهده کنید:

  • میت 8
  • پی 9
  • پی 9 پلاس
  • پی 9 لایت
  • نوا
  • نوا پلاس

با اینکه هنوز مشخص نیست آیا گوشی‌های دیگری به این لیست اضافه خواهند شد یا خیر؛ ولی به نظر می‌رسد فهرست منتشرشده تنها برای شروع است و گوشی‌ای دیگری چون پی 8، قابلیت دریافت آپدیت اندروید ۷ را در سال آینده‌ی میلادی خواهند داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات