مدیرعامل سایپا: هیچ خودرویی توانایی رقابت با پراید از نظر کیفیت و قیمت ندارد

پنج‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل سایپا در اظهار نظر عجیبی اعلام کرد که هیچ خودرویی توانایی رقابت با پراید در زمینه قمیت و همچنین کیفیت را ندارد.
تبلیغات

مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت:‌ «هیچ خودرویی در بازه‌ی قیمتی ۶ هزار دلاری توان رقابت با پراید را از نظر کیفیت ندارد. اگر کشوری خودرویی با قیمت و کیفیت پراید توید کند، ما از این محصول برای عرضه به بازار داخل استقبال می‌کنیم.»

جمالی اعلام کرد: «تیبا جایگزین خوبی برای پراید است. پراید هم اکنون بالاترین میزان تقاضا را در ایران دارد اما تیبا هم خودروی مناسبی برای جایگزین پراید است.»

مدیرعامل گروه سایپا بیان کرد: «هر بنگاه اقتصادی وظایف اجتماعی دارد که مهم‌ترین آنها کسب رضایت مشتریان است. ساپیا نیز با عرضه‌ی پراید با این قیمت به دنبال کسب رضایت مشتریان است. دلیل دیگر این است که این خودروی از نظر کیفیت نیز با محصولات مشابه خود می‌تواند در بازار رقابت کند.»

او افزود:‌ «سایپا به عنوان یک خودروساز مکلف به ارائه جایگزین پراید است. خوشبختانه با توجه به توانایی‌های فنی و صنعتی، در سال‌های گذشته تیبا را به بازار عرضه کرد و این می‌تواند جایگزین خوبی برای پراید باشد.»

جمالی گفت:‌ «سایپا تا پایان سال ۹۵ محصول جدید دیگری را به بازار عرضه خواهد کرد. این محصول حاصل پروژه‌ی ۲۱۲ شرکت است و انتظار داریم آن را تا پایان امسال به بازار عرضه کنیم.»

مدیرعامل سایپا با اصرار بر ادامه‌ی تولید پراید تأکید کرد: «تا زمانی که تقاضا برای پراید وجود داشته باشد، سایپا با ارتقای کیفیت به تولید پراید ادامه خواهد داد و همانطور که تا کنون پراید ۵۲ استاندارد اجباری را گذرانده است، امسال با افزایش استانداردهای اجباری خودرو به ۵۵ مورد، پراید هر ۵۵ استاندارد اجباری مورد نیاز را تأمین خواهد کرد.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات