سرعت نسخه 128 گیگابایتی آیفون 7 هشت برابر بیشتر از نسخه 32 گیگابایتی

پنج‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا سرعت حافظه‌ی داخلی نسخه‌ی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی آیفون ۷ تا ۸ برابر بیشتر از نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی است.
تبلیغات

پس از آنکه آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اپل راهی بازار شد، گزارش‌هایی در مورد سرعت پایین حافظه‌ی داخلی نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی منتشر شد.

لو هیلسنتگر، تولید کننده‌ی ویدیوهای Unbox Therapy در یوتیوب، آزمایش‌هایی را برای اثبات تفاوت سرعت حافظه‌های مختلف آیفون‌های جدید اپل ترتیب داده که براساس آن مشخص شده که سرعت نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی حدود ۸ برابر کمتر از نسخه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی است.

در اولین آزمایش هیلسنتگر، از اپلیکیشن PerformanceTest روی گوشی‌های هوشمند استفاده کرده تا سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات را آزمایش کند. هرچند تفاوت چندانی در سرعت خواندن اطلاعات بین نسخه‌های مورد آزمایش وجود ندارد، اما سرعت نوشتن اطلاعات در نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی ۴۲ مگابایت در ثانیه ثبت شده، حال آنکه در نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی سرعت نوشتن اطلاعات بیش از ۳۴۱ مگابایت در ثانیه است.

وی سپس آزمایش دیگری را ترتیب داده که شامل کپی کردن یک فیلم از مک بوک روی آیفون‌ها با استفاده از کابل USB است. انتقال این فایل در نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی کمتر از ۲ دقیقه و ۳۴ ثانیه به طول انجامیده، در حالی که در نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی کپی کردن فایل ۴.۲۵ گیگابایتی بیش از ۳ دقیقه و ۴۰ ثانیه طول کشیده است.

با اینکه اپل وجود تفاوت بین حافظه‌های مورد نظر را رد کرده، اما How to Geek با بررسی این مورد اعلام کرده که در حافظه‌های با ظرفیت بالا، سرعت نقل و انتقال داده‌ها بیشتر است و علت آن ظرفیت بالای حافظه در این گوشی‌های هوشمند است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات