فروت کرفت، موفق ترین بازی گروهی ایرانی

چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بازی فروت کرفت کمتر از دو ماه است که منتشر شده و در این مدت نسبتا کم مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. این بازی را گروهی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر طراحی کرده‌ و توسعه داده اند. فروت کرفت برای iOS و اندروید عرضه شده است.
تبلیغات

در نگاه اول گرافیک جذاب فروت کرفت توجه را جلب می کند به خصوص که شاید در بازی های ایرانی کمتر بتوان از این نظر نمونه ای به این کیفیت یافت. برای بازی کردن فروت کرفت باید آنلاین باشید. برای شروع باید یک نام کاربری انتخاب کنید و پس آن راهنمای بازی نمایش داده می شود تا بازی را قدم به قدم آموزش دهد.

در بازی شما تعدادی کارت دارید که هر کدام شخصیت خاصی دارند، و با هر بار ارتقا یافتن شکلشان عوض می شود. از این کارت‌ها در ماموریت و یا نبرد با دیگر کاربران استفاده می کنید. با پیروزی در هر ماموریت یا نبرد شما طلا و تجربه دریافت می کنید. از این طلا می توانید برای ارتقای وضعیت خود استفاده کنید. بعد از مدتی قابلیت پیوستن به قبیله و رشد گروهی را نیز خواهید یافت.

fruit craftg

بازی فروت کرفت موفق ترین بازی گروهی ایرانی برای دستگاه های همراه به شمار می‌رود که با دو زبان انگلیسی و فارسی ارائه شده است. این بازی با سرعت اینترنت پایین هم به خوبی قابل بازی کردن است. فروت کرفت با استقبال بسیار خوبی مواجه شد، به طوری که نسخه اندروید آن در ایران 30 هزار بار در هفته ابتدایی، دانلود شد و در حال حاضر از موفق ترین برنامه های کافه بازار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات