همراهی شما عزیزان و انتقادات و تشویقهای شما نیز همواره ما را در این راه یاری رسانده است. اما در روز تولد زومیت ما سرویسهای تازه و وعدههای جذابی برای شما کاربران دوستداشتنی داریم با ما همراه باشید.
در ابتدا قصد داریم آماری از وضعیت فعلی زومیت ارائه کنیم، آمار تعداد بازدیدکنندگان زومیت نسبت به سال گذشته ۲۴۰.۹۱٪ افزایش یافته است امسال ۵٫۴۲۴٫۷۳۳ نفر بازدیدکننده یکتا (Unique Visitor) از زومیت بازدید کرده و ۱۴٫۱۵۰،۱۴۹ صفحه از زومیت را مشاهده کردهاند. زومیت در حال حاضر بهطور متوسط روزانه بین ۱۷ تا ۲۵ هزار بازدیدکننده دارد.
| بازدیدکننده | صفحات بازدید شده | تعداد مقالات | رتبه الکسا ایران |
---|---|---|---|---|
سال اول | 1,729,244 | 4,149,600 | 1,014 | 918 |
سال دوم | 5,424,733 | 14,150,149 | 1,815 | 381 |
قطعا اگر از جمله کاربران قدیمی زومیت باشید متوجه افزایش سطح کیفی محتوای تولید شده طی دو سال گذشته شدهاید. اما اگر از ارتقاء کیفیت صرف نظر کنیم، زومیت در سال اول ۱۰۴۱ مقاله تولید و منتشر کرد و در سال دوم توانست این مقدار را حدود ۷۴ درصد افزایش داده و به رقم ۱۸۱۵ مقاله برساند، که نشاندهنده تلاش مضاعف نویسندگان توانمند و دوستداشتی زومیت است.
براساس آمار الکسا، در حال حاضر رتبه زومیت در دنیا برابر: ۱۸٫۸۶۴ و در ایران ۳۸۱ است که نسبت به سال گذشته ۱۴۰ درصد رشد داشته است.
اما همانطور که طی یک ماه اخیر شاهد بودید، ما توان تیم تحریریه زومیت را دو چندان کرده و طی یک ماه اخیر تمرکز بیشتری روی مقالات آموزشی، عملی و راهنماهای خرید داشتهایم و سعی نمودیم تعداد بررسیهای تخصصی را نیز افزایش دهیم. در همین راستا کلیه راهنماهای خرید اعم از راهنمای خرید دوربینهای عکاسی، پردازنده، کارت گرافیک، کامپیوتر، لپتاپ، تبلت و تلفن هوشمند در دستور کار زومیت قرار گرفت و طی هفتههای اخیر تمام بازار کشور را زیر و رو نمودیم تا کالاهای برتر دنیا که در بازار کشور نیز وجود دارند را شناسایی کنیم. شما عزیزان طی این هفته و هفته آینده شاهد بروز رسانی کلیه راهنماهای خرید خواهید بود و مقالات جامع و کاملی در این باره ارائه میشود.
پس تمرکز اصلی ما در سال جاری روی غنیسازی هرچه بیشتر محتوا است. اما در همین زمان روی مشکلات کوچک و بزرگ فعلی سایت که شاید بارزترین آنها عدم نمایش آواتار کاربران در بخش نظرات است، کار خواهیم کرد و سعیمان بر این است که تا انتهای شهریور ماه این مشکلات را مرتفع کنیم.
از این پس هر هفته مقالاتی با عنوان «اختصاصی زومیت» توسط نویسندگان خانواده زومیت نوشته و منتشر خواهد شد که معمولا شامل تحلیل، پیش بینی و بررسی تخصصی موارد مختلف در حوزهی تکنولوژی و گجت بوده و شما نمونه این مقالات را در هیچ کجای دهکده جهانی به جز وب سایت زومیت، نخواهید یافت.
جواب: سؤال شما را بیپاسخ نمیگذاریم
از آنجایی که کاربران سوالات مختلف خود را در بخش نظرات مقالات مخصوصا در مقالات راهنمای خرید و آموزشی مطرح میکردند و یافتن پرسشهای تکراری و مکان مناسب برای پرسیدن سؤال در بخش نظرات کار نسبتا دشواری است، بر آن شدیم تا پلتفرم تازهای را تهیه نماییم تا کاربران بتوانند سوالات خود را به بهترین شکل ممکن در آن مطرح کرده و پاسخ خود را به سرعت دریافت کنند. این سرویس که بیش از ۶ ماه زمان صرف آن شده است، در قالب یک وب سایت جداگانه به نام Javab24.com از همین لحظه آماده به کار است. پس اگر سؤال بدون پاسخ یا درخواست راهنمایی بدون جواب داشتهاید در جواب ۲۴ بدنبال آن بگردید. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا سؤال بدون پاسخ باقی نگذاریم.
در نهایت نظرات و انتقادات سازنده شما عزیزان را با جان و دل پذیراییم، با ارائه نظرات خود ما را در راستای غنیسازی محتوا و ارائه سرویسهای مورد نظرتان یاری کنید.
۵۰ مقاله پربازدید زومیت در سال گذشته:
نظرات