سامسونگ آمریکایی‌ها را غافلگیر کرد؛ فروش اقساطی تلویزیون اولد با ۱۹۰۰ دلار تخفیف

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴
مطالعه 1 دقیقه
تلویزیون Q80A سامسونگ
سامسونگ طی اقدامی غیر‌منتظره، مجدداً تلویزیون‌های اولد پرچم‌دار خود را با تخفیف ویژه عرضه می‌کند.
تبلیغات

سامسونگ قیمت تلویزیون‌های اولد خود را دوباره کاهش داد و باردیگر کمپین تبلیغاتی تلویزیون‌های S90C و S95C را راه‌اندازی کرد.

مدل اولد S90C در چهار اندازه‌ی ۵۵، ۶۵، ۷۷ و ۸۳ اینچی موجود است و مدل اولد S95C شامل تلویزیون‌های ۵۵ و ۶۵ و ۷۷ اینچی می‌شود. این دو مدل در فهرست بهترین تلویزیون سامسونگ و بهترین تلویزیون های OLED در بازار قرار می‌گیرند.

قیمت تلویزیون اولد S90C مدل ۵۵ اینچی با ۳۰۰ دلار تخفیف به ۱٬۵۹۹ دلار، مدل ۶۵ اینچی با ۹۰۰ دلار تخفیف به ۱٬۶۹۹ دلار، مدل ۷۷ اینچی با ۹۰۰ دلار تخفیف به ۲٬۶۹۹ دلار و مدل ۸۳ اینچی با ۱٬۹۰۰ دلار تخفیف به ۳٬۴۹۹ دلار کاهش پیدا کرده که فرصت بسیار مناسبی برای خرید تلویزیون سامسونگ در آمریکا فراهم آورده است.

قیمت تلویزیون اولد S95C نیز تخفیف خورده است. قیمت هر سه مدل این تلویزیون ۶۰۰ دلار کاهش یافته و قیمت نهایی مدل ۵۵ اینچی ۱٬۸۹۹ دلار و مدل ۶۵ اینچی ۲٬۶۹۹ دلار و مدل ۷۷ اینچی ۳٬۸۹۹ دلار است.

تخفیف‌های مذکور حتی در‌صورتی‌که تلویزیون را به‌صورت اقساطی (با قرارداد ۲۴ ماهه) بخرید، نیز اعمال خواهند شد.

درباره‌ی تفاوت مدل‌های S90C و S95C باید گفت که مدل S95C طراحی صیقلی و بلندگوهای بهتر و صفحه‌نمایش روشن‌تر دارد. با‌این‌حال، هر دو مدل با‌توجه‌به تخفیفشان و قرارداشتن در فهرست بهترین تلویزیون بازار، ارزش خرید فراوانی دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات