بهترین مانیتورهای معرفی‌شده در نمایشگاه CES 2023

پنج‌شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
مطالعه 15 دقیقه
مانیتور اولتراگیر ال جی
در این مطلب با فهرستی از بهترین مانیتورهای معرفی شده در نمایشگاه CES 2023 آشنا خواهیم شد.
تبلیغات

در نمایشگاه CES 2023 مانیتورهای مختلفی معرفی شدند و تولیدکننده‌های نام‌آشنایی مانند سامسونگ، ایسوس، ال جی و لنوو هر کدام با ارائه‌ی ویژگی‌های جذاب و منحصربه‌فرد برای بهتر دیده شدن تلاش کردند. از نمایشگرهای خمیده گرفته تا مانیتورهایی که از بالاترین نرخ نوسازی پشتیبانی می‌کنند در این نمایشگاه حضور داشتند. اگر از دنبال‌ کنندگان زومیت باشید، می‌دانید که در مقاله‌های پیشین بسیاری از مانیتورهای معرفی شده در این رویداد را پوشش دادیم. در ادامه با فهرستی از بهترین مانیتورهای معرفی شده در خلال این رویداد آشنا خواهیم شد.

مانیتورهای ROG Swift ایسوس

مانیتور ایسوس ROG Swift OLED PG27AQDM روی میز با کیبورد و ماوس

ایسوس در نمایشگاه CES 2023 با رونمایی از چندین مانیتور قدرتمند از برند ROG، توانست توجه افراد بسیاری را به خود جلب کند. مانیتور ROG Swift PG27AQDM ایسوس از پنل اینچی OLED استفاده می‌کند و کنتراست قابل‌توجهی را ارائه می‌دهد. پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز، پوشش ۹۹ درصد از فضای رنگی DCI-P3 و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت از دیگر قابلیت‌های این مانیتور ایسوس به شمار می‌آیند؛ اما ویژگی مهمی که موجب محبوبیت PG27AQDM می‌شود و آن را از رقبای دیگر متمایز می‌کند، استفاده از هیت‌سینک اختصاصی است که براساس گفته ایسوس عملکرد حرارتی را تا حد قابل‌ملاحظه‌ای بهبود می‌بخشد. قیمت مانیتور جدید ایسوس احتمالاً بالاتر از ۱۰۰۰ دلار خواهد بود.

مانیتورهای گیمینگ OLED ایسوس ROG با روشنایی بالا و نرخ‌نوسازی تا ۵۴۰ هرتز معرفی شدند
مانیتورهای گیمینگ OLED ایسوس ROG با روشنایی بالا و نرخ‌نوسازی تا ۵۴۰ هرتز معرفی شدند
مطالعه '3

درحالی‌که اکثر مانیتورهای معرفی شده و جدید با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز ارائه می‌شوند، مانیتور ۲۴ اینچی ROG Swift Pro PG248QP ایسوس با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل می‌تواند نرخ تازه‌سازی را به ۵۴۰ هرتز برساند. از طرفی، با پشتیبانی از فناوری‌های انویدیا G-Sync و Reflex Analyzer عملکرد بهتر و میزان تأخیر کمتری را برای گیمرها فراهم می‌کند. این مانیتور دارای پایه‌های قابل تنظیم است که به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را جمع کنید تا مانیتور فضای کمتری را اشغال کند. نمایشگر PG248QP احتمالاً در سه ماه اول سال جاری راهی بازار می‌شود.

مانیتور ROG Swift PG32UQXR

نمایشگر گیمینگ ۳۲ اینچی ROG Swift PG32UQXR با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز برای گیمرهای حرفه‌ای طراحی شده است. این مانیتور حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت را ارائه می‌دهد و با پوشش ۹۵ درصد از گستره‌ی رنگی DCI-P3 موجب می‌شود رنگ‌ها واقعی‌تر به‌نظر برسند. ایسوس می‌گوید مانیتور PG32UQXR دارای ۵۷۶ ناحیه نور مستقل است و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به پشتیبانی از دو درگاه DisplayPort 2.1 اشاره کرد.

مانیتور ایسوس ROG Strix XG49WCR

ایسوس در مراسم CES از نمایشگر فوق‌عریض جدیدی به نام ROG STRIX XG49WCR رونمایی کرد. این مانیتور دارای صفحه‌نمایشی ۴۹ اینچی فوق‌عریض با وضوح ۵۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و نسبت تصویر ۳۲:۹ است. این نمایشگر بزرگ از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز استفاده می‌کند و از دیگر ویژگی‌های‌ آن می‌توان به پوشش ۱۰۵ درصد از دامنه‌ی رنگی sRGB اشاره کرد. ROG STRIX XG49WCR درگاه‌هایی از قبیل USB type-C،‌ HDMI 2.0، DisplayPort 1.4 و درگاه اترنت را شامل می‌شود.

مانیتورهای ThinkVision لنوو

مانیتورهای ThinkVision P27pz-30 و P32pz-30 لنوو

لنوو در نمایشگاه CES 2023 از مانیتورهای جدید ThinkVision با نام‌های P32-pz30 و P27-pz30 رونمایی کرد. هر دو مانیتور از صفحه‌نمایش IPS با وضوح 4K بهره می‌برند و دارای نور پس‌زمینه Mini LED با ۱۱۵۲ ناحیه‌ی نوردهی هستند که علاوه‌بر افزایش کنتراست، موجب می‌شود رنگ مشکی عمیق‌تر به نظر برسد. افزون‌براین، محصولات جدید لنوو از فناوری Display HDR1000 پشتیبانی می‌کنند و حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت را ارائه می‌دهند.

مانیتورهای هیبریدی ThinkVision VoIP لنوو

نمایشگرهای سری ThinkVision VoIP لنوو

مانیتورهای هیبریدی ThinkVision VoIP لنوو در مدل‌های T27hv-30 و T24mv-30 معرفی شده‌اند که به‌ترتیب از پنل ۲۷ اینچی و ۲۳٫۸ اینچی بهره می‌برند. از قابلیت‌های این دو مانیتور می‌توان به میکروفون دوگانه برای حذف نویز هنگام مکالمه و ویژگی Windows Hello اشاره کرد. اگر شخصی در حال دیدن صفحه‌ی مانیتور باشد یا هنگامی که نگاهتان را از روی مانیتور برمی‌دارید، نمایشگر با استفاده از نرم‌افزار Smart Guard می‌تواند به‌صورت خودکار تار شود تا محتوا قابل‌نمایش نباشد.

مانیتور لنوو ThinkVision P32p-30

لنوو در جریان کنفرانس CES امسال از دو نمایشگر حرفه‌ای نیز رونمایی کرد. مانیتور ۳۱٫۵ اینچی ThinkVision P32p-30 دارای پنل IPS با نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز، روشنایی ۳۰ نیت و میزان پاسخ‌گویی ۶ میلی‌ثانیه است. این مانیتور مانند دیگر نمایشگرهای ارائه شده، درگاه‌های متنوعی دارد و امکان تنظیم شیب، ارتفاع و چرخش را فراهم می‌کند.

مانیتور فوق عریض لنوو ThinkVision P49w-30

ThinkVision P49w-30 از پنل ۴۰ اینچی IPS با وضوح ۵۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل استفاده می‌کند. درحالی‌که اکثر پنل‌های IPS دارای نسبت کنتراست بین ۱۰۰۰:۱ تا حدود ۱۳۰۰:۱ هستند، مانیتور مورد بحث این رقم را به این رقم را به ۲۰۰۰:۱ افزایش می‌دهد. قابلیت‌های دیگر مانند نرخ نوسازی، روشنایی و پاسخگویی در هر دو مانیتور یکسان هستند. لنوو می‌گوید این دو مانیتور به‌ترتیب با برچسب قیمتی ۹۹۹ دلار و ۱۶۹۹ دلار راهی بازار خواهند شد.

مانیتورهای Odyssey سامسونگ

مانیتور سامسونگ Oddysey OLED G9 از نمای جلو

سامسونگ پرچمدار ۴۹ اینچی و فوق عریض خود را با ارتقای قابل‌توجهی در رویداد CES 2023 به‌نمایش گذاشت. مانیتور Odyssey G95SC 49 این بار پنل OLED را در خود جای داده است که نسبت کنتراست بسیار بالا، نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز، زمان پاسخگویی قابل‌توجه و طیف رنگی گسترده را به‌ارمغان می‌آورد. مانیتور سامسونگ با زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه گزینه‌ی بسیار مناسبی برای افراد گیمر به‌حساب می‌آید.

سامسونگ هیجان‌انگیزترین مانیتورهای دنیا را رونمایی کرد: از مدل فوق عریض OLED تا هیولای ۵۷ اینچی 8K
سامسونگ هیجان‌انگیزترین مانیتورهای دنیا را رونمایی کرد: از مدل فوق عریض OLED تا هیولای ۵۷ اینچی 8K
مطالعه '3

مانیتور Odyssey Neo G9 یکی از اولین نمایشگرهایی است که از وضوح 8K استفاده می‌کند. این مانیتور ۵۷ اینچی زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز را به‌همراه دارد و با پشتیبانی از درگاه DisplayPort 2.1 سرعت انتقال داده‌ی دوبرابری را فراهم می‌کند. صفحه‌نمایش مات این محصول انعکاس نور را تا حد امکان کاهش می‌دهد و حواس‌پرتی را در طول بازی به حداقل می‌رساند.

مانیتور سامسونگ Odyssey Neo G9 از نمای جلو

مانیتور Odyssey OLED 34 دارای پنل ۳۴ اینچ فوق‌عریض با نسبت تصویر ۲۱:۹ و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز است. این دستگاه را می‌توانید بدون اتصال به رایانه‌ی شخصی، کنسول بازی یا پخش کننده رسانه استفاده کرد. این دستگاه همچنین از Smart Hub سامسونگ استفاده می‌کند و امکان دسترسی به سرویس‌های پخش مانند نتفلکیس، آمازون پرایم یا یوتیوب را فراهم می‌کند.

مانیتور سامسونگ ViewFinity S9

مانیتور سامسونگ Samsung ViewFinity S9 5K از نمای جلو

یکی دیگر از مانیتورهای جذابی که سامسونگ در نمایشگاه CES 2023 به‌نمایش گذاشت، ViewFinity S9 نام دارد. سامسونگ در این محصول برای اولین‌بار از صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی 5K استفاده کرده است و گفته می‌شود که ۹۹ درصد از فضای رنگی گسترده DCI-P3 را پوشش می‌دهد. این مانیتور همچنین از صفحه‌نمایش مات بهره می‌برد و حواس‌پرتی در حین کار را به‌حداقل می‌رساند.

مانیتورهای UltraGear ال جی

نمای سه رخ سمت راست مانیتور اولد ال جی LG UltraGear 27GR95QE-B

ال جی در مراسم CES امسال دو مانیتور گیمینگ جدید UltraGear را معرفی کرد. یکی از این مانیتورها که 27GR95QE-B نام دارد از صفحه‌نمایش OLED با طراحی تخت استفاده می‌کند و محتوای تصویری را با وضوح ۱۴۴۰p به‌نمایش می‌گذارد. نرخ نوسازی در این مانیتور ال جی به ۲۴۰ هرتز می‌رسد و دارای نسبت تصویر ۱۶:۹ است. این مانیتور احتمالاً در آینده‌ای نزدیک با برچسب قیمتی ۱۰۰۰ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

مانیتور UltraGear OLED ال جی

مانیتور ۴۵ اینچی 45GR95QE-B اولین مانیتور گیمینگ ال جی با طراحی خمیده است. این مانیتور که وضوح ۳٬۴۴۰ در ۱٬۴۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۱:۹ را ارائه می‌کند، دارای پنل مات و ضد تابش نور است که در مقایسه با صفحه‌نمایش‌های LED آسیب کمتری به چشم‌ها وارد می‌کند و کاربران می‌توانند با کمترین فشار چشم،‌ مدت زمان بیشتری بازی کنند. محصولات اولتراگیر ال جی هر دو ۹۹ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهند و میزان روشنایی آن‌ها به ۲۰۰ نیت می‌رسد.

مانیتورهای سری E اچ پی

نمای رو به رو مانیتور ۲۷ اینچ سری E اچ پی

اچ پی در نمایشگاه CES با مانیتورهای جدید سری E حضور به‌عمل آورد که برای استفاده روزمره طراحی شده‌اند. E27k G5 نخستین مانیتور از سری E اچ پی با پنل ۲۷ اینچی است که وضوح ۳٬۸۴۰ در ۲٬۱۶۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. قابلیت جذابی که در این محصول خودنمایی می‌کند، پشتیبانی از درگاه USB C است و از این طریق می‌توانید آن را به مک یا رایانه شخصی متصل کنید. همچنین یک پورت USB C با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۴ وات فراهم شده است که امکان شارژ لوازم الکترونیکی مانند گوشی هوشمند را به کاربر می‌دهد.

اوج هیجان در قلب لاس وگاس؛ جذاب‌ترین محصولات نمایشگاه CES 2023
اوج هیجان در قلب لاس وگاس؛ جذاب‌ترین محصولات نمایشگاه CES 2023
مطالعه '14

مانیتور اچ پی E32k G5 به صفحه‌نمایش خمیده‌ی ۳۲ اینچی 4K با روشنایی ۳۵۰ نیت مجهز شده است و همان قابلیت‌های مدل قبل از جمله پشتیبانی از درگاه USB C با امکان شارژ لوازم جانبی را فراهم می‌کند. پوشش ۹۹ درصد از دامنه رنگی sRGB و استفاده از درگاه‌های متنوع HDMI، درگاه DisplayPort 1.4 و سه پورت USB-A از دیگر خصوصیات این محصول به‌شمار می‌روند. این مانیتور همچنین دارای پایه‌های قابل تنظیم تا ارتفاع ۱۲۵ میلی‌متر است.

مانیتورهای سری E اچ پی ۲۰۲۳ از نمای جلو

مانیتور جذاب دیگری که در بین مدل‌های سری E به‌چشم می‌خورد، E45c G5 نام دارد که از پنل ۴۵ اینچی 2K استفاده می‌کند، روشنایی آن به ۴۰۰ نیت می‌رسد و ۹۹ درصد از طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. این مانیتور به‌ویژگی جدید Virtual Dual Display مجهز شده است تا کاربران بتوانند با استفاده از نرم‌افزار داخلی دو نمایشگر مجازی در کنار هم ایجاد کنند. مانیتور E45c G5 دارای چهار درگاه USB-A، دو پورت USB C و درگاه DisplayPort 1.4 است.

مانیتورهای سری UltraSharp دل

مانیتور دل UltraSharp 32 6K که پیش از نمایشگاه CES 2023 معرفی شد، اولین مانیتور 6K جهان با پشتیبانی از IPS Black است. براساس ادعای دل، این فناوری رنگ مشکی را ۴۱ درصد عمیق‌تر از IPS معمولی نمایش می‌دهد و دقت رنگ آن ½ برابر بهتر است. در قسمت بالای این نمایشگر وب‌کم 4K مشاهده می‌شود و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به دو بلندگوی ۱۴ واتی و درگاه‌های تاندربولت ۴ با توان ۱۴۰ وات، درگاه mini DisplayPort 2.1 و پشتیبانی از KVM خودکار اشاره کرد.

مانیتور ۳۲ اینچی UltraSharp دل با وضوح 4K

یکی دیگر از مانیتورهای IPS Black دل، مانیتور UltraSharp 34 Curved است که اولین مانیتور خمیده با وضوح ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ (WQHD) در خط تولید محصولات دل به‌حساب می‌آید. این دستگاه برای افرادی که به‌وضوح 6K نیاز ندارند و ویژگی‌هایی مانند اتصال USB C، قابلیت تصویر در تصویر و بلندگوهای ۵ واتی را ترجیح می‌دهند گزینه‌ی مناسبی است. گفته می‌شود که این محصول از ۳۱ ژانویه ۲۰۲۳ با قیمت ۱۲۶۰ دلار به‌فروش می‌رسد.

دل مانیتور ۳۲ اینچ 6K در CES 2023 رونمایی کرد (به‌روزرسانی: قیمت مشخص شد)
دل مانیتور ۳۲ اینچ 6K در CES 2023 رونمایی کرد (به‌روزرسانی: قیمت مشخص شد)
مطالعه '3

سومین و آخرین مانیتوری که دل در جریان نمایشگاه CES 2023 معرفی کرد، مانیتور UltraSharp 43 4K است. این مانیتور ۴۳ اینچ امکان اتصال چهار رایانه را به‌طور همزمان فراهم می‌کند که می‌توانید با استفاده از KVM بین آن‌ها جابه‌جا شوید. این نمایشگر دارای درگاه‌های متنوعی از جمله دو درگاه DisplayPort 1.4، پورت HDMI و USB C با توان ۹۰ وات است. قیمت آن نیز از ۱۳۳۰ دلار شروع می‌شود و اواخر ژانویه برای فروش در دسترس قرار خواهد گرفت.

نمایشگرهای اکسترنال ZenScreen ایسوس

نمایشگر اکسترنال ایسوس ZenScreen MB16QHG

ایسوس در جریان نمایشگاه CES تنها به مانیتورهای گیمینگ ROG اکتفا نکرد و از سه مانیتور قابل‌حمل ZenScreen نیز رونمایی کرد. نخستین مدل از این محصولات، نمایشگر اکسترنال ZenScreen MB16QHG نام‌گذاری شده است که از پنل ۱۶ اینچی IPS با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. از قابلیت‌های جذاب این محصول می‌توان به چرخش خودکار اشاره کرد. نرخ نوسازی این دستگاه به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و دارای دو درگاه USB C است.

مانیتور اکسترنال ZenScreen MB249C ایسوس

مانیتور ایسوس ZenScreen MB249C به‌گونه‌ای طراحی شده است که با نیازهای افراد مطابقت داشته باشد. مانیتور ۲۳٫۸ اینچی ایسوس امکانات مختلفی در اختیارتان قرار می‌دهد و با وزنی معادل ۲٫۸ کیلوگرم در دسته‌ی سبک‌ترین مانیتورهای فعلی قرار می‌گیرد. این محصول نیز از پنل IPS برخوردار است و درگاه‌های متنوعی اعم از USB C با توان ۶۰ وات و HDMI ارائه می‌دهد که سازگاری با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها را به‌ارمغان می‌آورد.

نمایشگر اکسترنال ایسوس ZenScreen MB17AHG

سومین و آخرین نمایشگر اکسترنال ایسوس یعنی ZenScreen MB17AHG دارای پایه‌های تاشو با قابلیت تغییر زاویه است و از عملکرد چرخش خودکار برای مشاهده محتوا در حالت عمودی استفاده می‌کند. همچنین امکان نصب این مانیتور روی سه‌پایه برای استفاده‌ی عکاسان فراهم شده است. این محصول دارای پنل ۱۷/۳ اینچی IPS با وضوح FHD است و نرخ نوسازی آن به ۱۴۴ هرتز می‌رسد و از فناوری AMD FreeSync Premium پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر لمسی BE24ECSBT ایسوس

مانیتور لمسی BE24ECSBT ایسوس

مانیتور لمسی ایسوس BE24ECSBT از پنل ۲۳/۸ اینچی IPS با وضوح FHD استفاده می‌کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مانیتور می‌توان فناوری نویز کنسلینگ را نام برد که با کاهش نویز پس‌زمینه کیفیت تماس‌های ویدئویی یا جلسه‌های آنلاین را بهبود می‌بخشد. این مانیتور علاوه‌بر درگاه‌های DisplayPort و HDMI دارای پورت USB C با توان ۸۰ وات است که امکان شارژ لوازم الکترونیکی مانند گوشی موبایل را فراهم می‌کند.

مانیتورهای خانگی لنوو

مانیتور L27i-40 لنوو

علاوه‌بر محصولات قبل، لنوو دو محصول L27i-40 و L24m-40 را در جریان رویداد CES 2023 معرفی کرد. مانیتور ۲۷ اینچی L27i-40 از پنل IPS استفاده می‌کند و ۹۹ درصد از گستره‌ی رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. نسل جدید مانیتورهای لنوو دارای دو درگاه HDMI است که امکان اتصال دستگاه‌های مختلف را فراهم می‌کند. طبق گفته‌ی لنوو، این محصول در زمینه‌ی کیفیت صدا و تصویر پیشرفت‌هایی داشته است و از دو بلندگوی داخلی با توان ۳ وات بهره می‌برد.

لنوو در نمایشگر L24m-40 اندازه صفحه‌نمایش را کاهش داده و به ۲۳/۸ رسانده است؛ بااین‌حال بسیاری از ویژگی‌ها در هر دو محصول یکسان هستند. وجه تمایز این مانیتور با مدل قبل، پشتیبانی از درگاه USB C با توان ۷۵ وات است که امکان شارژ لوازم دیگر را به‌ارمغان می‌آورد.

مانیتورهای گیمینگ ASRock Phantom

مانیتور گیمینگ ازراک PG34WQ15R2B

علاوه‌بر برندهایی که نام بردیم، ازراک نیز با معرفی چندین نمایشگر گیمینگ در نمایشگاه CES حضور داشت. مانیتور ۳۴ اینچی PG34WQ15R2B از وضوح ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل یا WQHD بهره می‌برد و با بهره‌گیری از آنتن وای‌فای داخلی تجربه‌ی جالبی هنگام بازی‌های آنلاین برای افراد گیمر به ‌ارمغان می‌آورد. این مانیتور نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه را ارائه می‌کند.

مانیتور گیمینگ ازراک فانتوم از نمای جلو

محصول دیگری که در بین نمایشگرهای ASRock دیده می‌شود، مانیتور PG34WQ15R3A با ابعاد 3۴ اینچ است. روی پایه‌ی این محصول نمایشگری ۱٫۳ اینچی مشاهده می‌شود که امکان نمایش تصاویر ثابت یا متحرک را حین اجرای بازی برای گیمرها به‌ارمغان می‌آورد. نرخ نوسازی این مانیتور ۲۴۰ هرتز و میزان تأخیر آن ۱ میلی‌ثانیه است.

مانیتور PG34WQ15R2B نیز از نمایشگر ۳۴ اینچی استفاده می‌کند و نرخ نوسازی آن به ۱۶۵ هرتز می‌رسد. دیگر مدل‌های ازراک که با شناسه‌های PG27Q15R2A و PG27F15RS1A و PG27FF1A عرضه خواهند شد از پنل ۲۷ اینچی بهره می‌برند. ازراک مجموعه‌ای از مانیتورهای بازی را با بودجه‌های مختلف برای گیمرها تدارک دیده است؛ بااین‌حال زمان عرضه‌ی این محصولات نامشخص است.

مانیتورهای Predator ایسر

ایسر در نمایشگاه CES امسال از دو مانیتور گیمینگ OLED با نام‌های Predator X45 (خمیده ۴۵ اینچی) و Predator X27U (تخت ۲۷ اینچی) پرده برداشت. هر دو مانیتور دارای قابلیت HDR10 هستند و می‌توانند به حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت برسند. همچنین ۹۸/۵ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهند. مانیتور Predator X45 محتوای تصویری را با وضوح ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۱:۹ نمایش می‌دهد. ایسر می‌گوید این محصول روشنایی خیره‌کننده‌ای ارائه می‌دهد و رقیبی برای بهترین مانیتورهای گیمینگ به‌شمار می‌آید.

مانیتور Predator X45 ایسر از نمای کناری

مانیتور Predator X27U برخلاف نسخه قبل، از پنل تخت استفاده می‌کند و دارای وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. نرخ نوسازی در هر دو مانیتور OLED سری Predator به ۲۴۰ هرتز می‌رسد و زمان پاسخ‌گویی آن‌ها ۴ میلی‌ثانیه است.

ایسر دو مانیتور با روشنایی دیوانه‌وار رونمایی کرد
ایسر دو مانیتور با روشنایی دیوانه‌وار رونمایی کرد
مطالعه '3

با توجه به تنوع محصولات معرفی‌شده در نمایشگاه CES امسال، انتخاب بهترین مانیتور ممکن است دشوار باشد. به‌عقیده‌ی شما عنوان بهترین مانیتور به‌کدام یک از مدل‌های فوق تعلق می‌گیرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات