مانیتورهای گیمینگ ASRock Phantom با آنتن وای‌فای و نمایشگر خمیده رونمایی شدند

چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
مانیتور گیمینگ ازراک فانتوم از نمای جلو
ازراک مجموعه‌ی جدیدی از مانیتورها را رونمایی کرده است که یکی از آن‌ها روی پایه‌اش نمایشگر ۱٫۳ اینچ OLED دارد.
تبلیغات

ازراک چند مانیتور گیمینگ سری Phantom را رونمایی کرد که به آنتن وای‌فای داخلی و نمایشگر Mini-OLED مجهزند. این مانیتورها در بزرگ‌ترین مدل پنل ۳۴ اینچی دارند، نرخ نوسازی حداکثر ۲۴۰ هرتز ارائه می‌دهند، نسبت تصویرشان ۱۶:۹ و ۲۱:۹ و وضوحشان از ۱٬۹۲۰ در ۱٬۲۸۰ تا ۳٬۴۴۰ در ۱٬۴۴۰ پیکسل متغیر است. زمان پاسخ‌دهی پنلشان نیز یک میلی‌ثانیه اعلام شده است.

مانیتور گیمینگ ازراک فانتوم از نمای پشت

به‌گزارش Wccftech، بیشتر مانیتورهای گیمینگ سری فانتوم از فناوری AMD FreeSync Premium بهره می‌برند. این فناوری عملکرد بازی‌های ویدئویی را بهینه‌تر می‌کند. مانیتورهای سری فانتوم از استاندارد HDR پشتیبانی می‌کنند تا تصاویر را با رنگ زنده و دقیق نمایش دهند.

ازراک می‌گوید مانیتورهای پرچم‌دار سری فانتوم آنتن وای‌فای دارند که می‌توان آن را به کامپیوتر وصل کرد. این آنتن با فناوری‌ Wi-Fi 7 سازگار است. مانیتور ASRock PG34WQ15R3A روی پایه‌ی خود نمایشگر ۱٫۳ اینچی Micro-OLED دارد که می‌توانید تصاویر ثابت یا متحرک روی آن به‌نمایش دربیاورید. خود این نمایشگر پنل ۳۴ اینچی VA با انحنای ۱٬۵۰۰ رادیان دارد.

مانیتور گیمینگ ازراک فانتوم نیم رخ

مانیتور ازراک PG34WQ15R2B به پنل فوق‌عریض ۳۴ اینچی 1440p با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز مجهز است. مانیتور PG32QF2B پنل ۳۱٫۵ اینچی ۱۶۵ هرتز 1440p دارد و در دسته‌ی مانیتورهای تخت قرار می‌گیرد. مدل‌های PG27Q15R2A و PG27F15RS1A و PG27FF1A از پنل ۲۷ اینچی استفاده می‌کنند. دو مانیتور اول پنل خمیده دارند و سومین مدل از پنل تخت IPS استفاده می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات