دل مانیتور ۳۲ اینچ 6K در CES 2023 رونمایی کرد (به‌روزرسانی: قیمت مشخص شد)

چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
مانیتور دل IPS Black 6K
دل می‌گوید مانیتور جدید IPS ٰBlac درمقایسه‌با نمایشگرهای کنونی که از پنل IPS بهره می‌برند، رنگ مشکی را تا ۴۱ درصد عمیق‌تر نمایش می‌دهد.
تبلیغات

به‌روزرسانی (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲): بر اساس گزارش ورج، دل فروش مانیتور ۳۲ اینچ جدیدش را با قیمت ۳٬۱۹۹٫۹۹ دلار شروع کرده است. مانیتور U3224KB رقیبی برای مانیتور ۴٬۹۹۹ دلاری Pro Display XDR اپل محسوب می‌شود.

خبر اصلی (۱۳ دی ۱۴۰۱): دل در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ چند مانیتور جدید سری UltraSharp خود را رونمایی کرد. این شرکت ادعا می‌کند اولین مانیتور 6K جهان را با پنل IPS Black معرفی کرده است. گفته می‌شود این محصول رنگ‌های مشکی را درمقایسه‌با پنل‌های معمولی IPS تا ۴۱ درصد عمیق‌تر نشان می‌دهد و دقت رنگ آن نیز تا ۱٫۲ برابر بهتر از نمونه‌های قبلی است. تراکم پیکسلی این صفحه‌نمایش ۳۱٫۵ اینچی از مدل 4K آن ۱۵۰ درصد پیکسل بیشتر است.

مانیتور Ultrasharp دل IPS Black

گفته می‌شود مانیتور دل UltraSharp 32 6K از ۹۹ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند و با گواهی VESA DisplayHDR 600 هم عرضه خواهد شد. این ویژگی‌ها باعث می‌شود رنگ‌ها در زاویای مختلف با دقت بیشتری نمایش داده شوند. مانیتور جدید دل از وب‌کم داخلی HDR 4K بهره می‌برد که قابلیت‌هایی مثل قاب‌بندی خودکار و تنظیم‌ نور و شاتر خودکار را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول نیز یک میکروفون برای حذف اکو و دو بلندگوی ۱۴ واتی دارد.

مانیتور خمیده Dell Ultrasharp Curved

شما می‌توانید درصورت تمایل دو کامپیوتر شخصی یا سایر منابع ویدئویی را به مانیتور جدید دل متصل و با بهره‌گرفتن از عملکرد تصویر‌‌به‌‌تصویر (PBP) و تصویر‌در‌تصویر (PIP) از آن‌ها هم‌زمان استفاده کنید. این محصول از درگاه DisplayPort 2.1 و تاندربولت ۴ پشتیبانی می‌کند و پنلی حاوی درگاه‌های مختلف در جلو آن تعبیه شده است که درصورت نیاز، می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

علاوه‌براین با‌توجه‌به نیاز، می‌توان مانیتور دل UltraSHarp 32 6K را کج کرد یا چرخاند یا ارتفاع آن را تنظیم کرد. این محصول در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت و قیمت آن نیز در ماه‌های آینده اعلام خواهد شد.

مانیتور جدید UltraSharp دل

اگر به‌دنبال مانیتوری جدید هستید؛ اما مدل 6K جدید دل نظر شما را جلب نکرده، این شرکت چند مدل جدید دیگری نیز معرفی کرده است. این برند نمایشگری منحنی با وضوح WQHD و فناوری IPS Black معرفی کرده که از نسبت کنتراست ۲۰۰۰:۱ بهره می‌برد و ۹۸ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 و ۱۰۰ درصد گستره‌ی رنگی sRGB را پوشش می‌دهد.

به‌گزارش انگجت، مانیتور دل UltraSharp 34 Curved از حالت‌های PBP و PIP پشتیبانی می‌کند و از دو بلندگوهای پنج واتی داخلی بهره می‌برد. گفته می‌شود عملکرد ComfortView Plus این محصول،تأثیر بسیار زیادی بر کاهش نور آبی می‌گذارد. این نمایشگر ۳۴ اینچی ازطریق کانتکور USB C خود، خروجی ۹۰ واتی ارائه می‌دهد که می‌توان از آن برای شارژ لوازم الکترونیکی دیگر مثل گوشی‌های هوشمند بهره گرفت. قیمت مانیتور دل مدل UltraSharp 34 Curved معادل ۱۲۶۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

دل مانیتور دیگری به‌ نام UltraSharp 43 4K معرفی کرده است که می‌توان حداکثر چهار منبع ورودی به آن متصل کرد و براساس نیاز خود، بین آن‌ها جابه‌جا شد. علاوه‌براین، می‌توان با اتصال چهار کامپیوتر شخصی با ماوس و کیبورد مجزا برای هرکدام، هم‌زمان با همه‌ی آن‌ها کار کرد. دل امکان تقسیم یک ورودی به چهار بخش را نیز فراهم کرده که تقریباً مشابه حالتی است که چهار پنجره با ابعاد یکسان باز کرده‌اید. این نمایشگر ۴۳ اینچی از درگاه USB-A و USB C پشتیبانی می‌کند و از ۳۱ ژانویه با قیمت ۱۳۳۰ دلار عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات