ال جی دو مانیتور گیمینگ با پنل ۲۴۰ هرتز OLED رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
مانیتور خمیده ۴۵ اینچ 45GR95QE-B ال جی از نمای جلو
مانیتورهای جدید سری UltraGear که در مدل‌های تخت و خمیده رونمایی شده‌اند، نمایشگر OLED دارند و به درگاه‌های متنوعی مجهز هستند.
تبلیغات

ال جی با دست پر در نمایشگاه CES 2023 حاضر شد و دو مانیتور گیمینگ سری UltraGear را که از پنل ۲۴۰ هرتز OLED استفاده می‌کنند رونمایی کرد. دو مانیتور 27GR95QE-B (تخت ۲۷ اینچ) و مانیتور 45GR95QE-B (خمیده‌ی ۴۵ اینچ) اولین مانیتورهای جدید ال جی نیستند، اما تنها مدل‌هایی‌اند که در آینده‌ای نزدیک می‌توان آن‌ها را تهیه کرد.

مانیتور 27GR95QE-B ال جی ۲۷ اینچ از نمای جلو

بر اساس گزارش سی‌نت، قیمت مانیتور ۲۷ اینچ جدید الجی ۱٬۰۰۰ دلار قیمت دارد و تا دو هفته‌ی دیگر به بازار می‌آید. از طرفی مدل ۴۷ اینچ برچسب قیمت ۱٬۷۰۰ دلار را یدک می‌کشد و از امروز قابل‌ خرید است.

مانیتور 27GR95QE-B ال جی ۲۷ اینچ از نمای پشت

مانیتور ۲۷ اینچ سری اولتراگیر ال جی نسبت تصویر ۱۶:۹ و وضوح 1440p دارد و به روشنایی ۲۰۰ نیت دست پیدا می‌کند. این روشنایی چندان برای محتوای HDR مناسب نیست، البته این نوع محتواها به‌طور کلی روی مانیتور OLED جذاب‌تر دیده می‌شوند.

مانیتور خمیده ۴۵ اینچ 45GR95QE-B ال جی از نمای بالا

مانیتور ال جی ۴۵ اینچ 45GR95QE-B که از طراحی خمیده استفاده می‌کند، دارای وضوح ۳٬۴۴۰ در ۱٬۴۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۱:۹ است. هر دو مانیتور جدید ال جی به دو درگاه HDMI 2.1 و یک DisplayPort 1.4 و دو USB و یک جک هدفون مجهز هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات