این تلویزیون ۱۰۰ اینچ، ۱۵۰ میلیون تخفیف خورده است

شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تلویزیون هایسنس U76 با ابعاد ۱۰۰ اینچ روی میز در خانه
فروشگاه بست‌بای تلویزیون ۱۰۰ اینچی هایسنس را با تخفیف چشمگیر ۳٬۰۰۰ دلاری و خدمات نصب رایگان به‌ فروش می‌رساند.
تبلیغات

فروشگاه BestBuy درست قبل‌ از شروع رویداد Super Bowl، یکی از بهترین تلویزیون‌ هایی را که هرکس آرزوی داشتنش را دارد با تخفیف ویژه به‌فروش می‌رساند.

قیمت تلویزیون هایسنس مدل U76 QLED با ابعاد ۱۰۰ اینچ اکنون به ۲٬۰۰۰ دلار رسیده؛ درحالی‌که قیمت آن در حالت عادی ۵٬۰۰۰ است.

U76 QLED تلویزیون بسیار بزرگی است و از پنل LCD با نام تجاری QLED بهره می‌برد؛ ازجمله ویژگی‌های فناوری مذکور می‌توان به رنگ‌های عمیق و روشن نسبت‌ به تلویزیون‌های LCD معمولی اشاره کرد. این پنل همچنین نواحی تاریک و روشن را با دقت بالاتر تنظیم می‌کند و کنتراستی بهبودیافته ارائه می‌دهد.

تلویزیون هایسنس U76 با ابعاد ۱۰۰ اینچ از نمای جلو

پشتیبانی از فناوری دالبی ویژن در تلویزیون هایسنس U76 QLED باعث می‌شود محتوا با جلوه‌ای سینمایی‌ نمایش داده شود. این محصول همچنین از حالت اختصاصی فیلم‌سازان بهره می‌برد که محتوا را دقیقاً به همان شکلی که فیلم‌ساز می‌خواهد نمایش می‌دهد.

حرکت روان و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی تلویزیون هایسنس U76 QLED برای نمایش صحنه‌های سریع رویداد Super Bowl یا فیلم‌های اکشن بسیار عالی است. این محصول همچنین از حالت گیمینگ پشتیبانی می‌کند و ویژگی‌هایی مثل درگاه HDMI 2.1، حالت خودکار کاهش نرخ‌ تأخیر و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز را ارائه می‌دهد. از دیگر امکانات جذاب تلویزیون مذکور می‌توان به پشتیبانی از فناوری FreeSync Premium اشاره کرد.

تلویزیون هایسنس U76 با ابعاد ۱۰۰ اینچ از نمای پشت

هایسنس U76 QLED از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند و بدین‌ترتیب جلوه‌های صوتی را با کیفیت بالا پخش می‌کند. این محصول همچنین از دستیار صوتی گوگل اسیستنت، آمازون الکسا و اتصال بلوتوث بهره می‌برد.

قیمت تلویزیون ۱۰۰ اینچی هایسنس U76 QLED در حالت عادی ۵٬۰۰۰ دلار است و اکنون فروشگاه Best Buy این محصول را با تخفیف ویژه و به‌مدت محدود با برچسب ۲٬۰۰۰ دلاری به‌فروش می‌رساند و جالب‌تر اینکه خریداران حتی می‌توانند از خدمات نصب رایگان استفاده کنند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات