تلویزیون‌های ۹۸ اینچ و ۱۰۰ اینچ هایسنس با روشنایی شگفت‌انگیز ۱۰ هزار نیت معرفی شدند

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
مطالعه 3 دقیقه
تلویزیون مینی ال ای دی هایسنس ULED X در اتاق
نسل جدید تلویزیون‌های سری ULED X هایسنس با حداکثر روشنایی ۱۰ هزار نیت و تراشه‌ی هوش مصنوعی رونمایی شدند.
تبلیغات

نمایشگاه CES 2024 فرصت خوبی برای هایسنس بود که تلویزیون‌های جدید خود را در معرض دید عموم قرار دهد. امسال، تمرکز هایسنس روی عرضه‌ی تلویزیون‌هایی با ابعاد بزرگ‌تر و نمایشگر روشن‌تر از تلویزیون‌های قبلی است.

هایسنس، سال قبل در نمایشگاه CES 2023 از پلتفرم ULED X رونمایی کرد و امسال مدل‌های جدید را با روشنایی شگفت‌انگیز و کیفیت تصویر بسیار زیاد به‌نمایش گذاشته است.

تلویزیون ۹۸ اینچی 98UX

نسل جدید تلویزیون ۹۸ اینچی هایسنس 98UX با روشنایی ۵ هزار نیت نزدیک به دوبرابر روشنایی بیشتری از مدل ۲۰۲۳ دارد. این تلویزیون از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برد که خبر خوبی برای گیمرها است.

تلویزیون مینی ال ای دی هایسنس 98UX در اتاق
تلویزیون ۹۸ اینچی هایسنس 98UX

طبق بیانیه‌ی مطبوعاتی هایسنس، تلویزیون 98UX از اسپیکرهای داخلی با فناوری Dolby Atmos بهره می‌برد. این تلویزیون دارای دو اسپیکر و دو ساب ووفر است. به‌لطف قابلیت Dolby Atmos Flex Connect، کاربران می‌توانند از اسپیکرهای بی‌سیم هم برای گسترش صدای هایسنس 98UX استفاده کنند.

تلویزیون ۱۱۰ اینچی 110UX

تلویزیون ۱۱۰ اینچی 110UX هایسنس یکی از درخشان‌ترین تلویزیون‌های این شرکت است. روشنایی این تلویزیون 4K به ۱۰ هزار نیت می‌رسد و نور پس‌زمینه‌ی mini-LED دارد. هایسنس از تراشه‌ی Hi-View Engine در این تلویزیون استفاده کرده است که از هوش مصنوعی هم بهره می‌برد.

تلویزیون مینی ال ای دی هایسنس 110UX در اتاق
تلویزیون ۱۱۰ اینچی 110UX

به‌ادعای هایسنس، تلویزیون ۱۱۰ اینچی جدید این شرکت ۹۵ درصد از گستره‌ی رنگی BT.2020 را پوشش می‌دهد و سیستم صوتی مشابهی با مدل 98UX دارد.

تلویزیون ۷۵ اینچی 75UX

تلویزیون سوم هایسنس در نمایشگاه CES 2024، مدل ۷۵ اینچی 75UX است که با ضخامت ۱۴ میلی‌متری به‌عنوان نازک‌ترین تلویزیون mini-LED هایسنس شناخته ‌می‌شود. این تلویزیون از تراشه‌ی X-Core برای رندر تصاویر چشم‌نواز استفاده می‌کند. سیستم صوتی 75UX هم مانند دو مدل قبلی تلویزیون‌های UX هایسنس است.

تلویزیون ۱۰۰ اینچی 100 U76N

تلویزیون ۱۰۰ اینچی 100 U76N از خانواده‌ی تلویزیون‌های ULED هایسنس است. این تلویزیون وضوح 4K UHD و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی دارد. تلویزیون ۱۰۰ اینچی U76N 100 گواهینامه‌ی IMAX Enhanced برای تماشای فیلم‌ها را گرفته است که آن را به بهترین تلویزیون بازار برای تماشای فیلم تبدیل می‌کند.

تلویزیون هایسنس U76N 100 از Wi-Fi 6E و سیستم‌عامل Google TV برای بهره‌مندی از محتوای دلخواه پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون‌های ULED 2024

هایسنس جزو اولین برندهایی بود که در سال ۲۰۲۳ نور پس‌زمینه‌ی mini-LED را در تلویزیون‌های خود استفاده کرد. امسال، تلویزیون‌های ULED 2024 این شرکت با حداکثر روشنایی ۳٬۰۰۰ نیت و اندازه‌ی نمایشگر ۵۵ تا ۸۵ اینچی از راه می‌رسند.

هایسنس از نسل جدید تلویزیون‌های U6 و تلویزیون‌های U7N و U8N رونمایی کرد که از سیستم‌عامل Google TV بهره می‌برند. این تلویزیون‌ها به‌لطف فناوری Nvidia G-Sync، فناوری Dolby Gaming، قابلیت Freesync Premium Pro و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی انتخاب مناسبی برای گیمرها به‌شمار می‌روند.

هایسنس از تراشه‌ی Hi-View Engine PRO در مدل U7N و U8N استفاده کرده است که از هوش مصنوعی برای تشخیص چهره و نمایش باکیفیت محتوای HDR کمک می‌گیرد.

تلویزیون CanvasTV

تلویزیون هایسنس CanvasTV که در نمایشگاه CES 2024 خودنمایی کرد، از قاب چوبی قابل تنظیم استفاده می‌کند که اجازه‌ی نصب آن به دیوار را می‌دهد. هایسنس اطلاعات تکمیلی قیمت تلویزیون موردبحث را منتشر نکرده است.

تلویزیون فریم دار هایسنس Canvas TV نصب روی دیوار
تلویزیون هایسنس CanvasTV

قیمت تلویزیون هایسنس مدل ۲۰۲۴ بدون شک بسیار زیاد خواهد بود. تلویزیون U76N اواخر ماه ژانویه (اوایل بهمن) و تلویزیون‌های سری ULED و ULED X اواخر سال ۲۰۲۴ میلادی روانه‌ی بازار خواهند شد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات