خلاصه رویداد Time Flies اپل در کمتر از ۱۳ دقیقه

چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۳
مطالعه 1 دقیقه
نسخه‌های جدید اپل واچ و آیپد، ستاره‌های رویداد سپتامبر ۲۰۲۰ اپل با نام Time Flies بودند.
تبلیغات

اواخر شهریورماه برای دوست‌داران اپل همواره یادآور کنفرانس‌های هیجان‌انگیز کوپرتینویی‌ها است؛ رویدادهایی که در آن‌ها آیفون‌های جدید، ستاره‌ی بلامنازع مراسم‌اند. امسال اما شاهد کنفرانسی متفاوت از اپل در ماه سپتامبر بودیم؛ رویدادی بدون معرفی آیفون جدید.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، رویداد Time Flies (به‌معنای «زمان به‌سرعت می‌گذرد») با محوریت معرفی نسل جدید ساعت هوشمند اپل و آیپدهای جدید برگزار شد. در این مراسم اپل واچ سری ۶ با قابلیت تخمین‌زدن سطح اکسیژن خون، درکنار مدل ارزان‌تری با نام اپل واچ SE معرفی شدند. آیپد ۱۰/۲ اینچی نیز بالاخره به نسل ۸ ارتقا پیدا کرد و از آن سو، آیپد ایر جدید در رنگ‌های متنوع، با ظاهری تازه و شبیه به آیپد پرو، به جدیدترین تراشه‌ی اپل با نام A14 بایانیک (اولین تراشه‌ی ۵ نانومتری دنیا) مجهز شده است.

کنفرانس سپتامبر امسال نیز طبق معمول تنها مختص سخت‌افزار نبود. اپل در این مراسم از سرویس فیتنس پلاس و باندل سرویس‌های اپل وان رونمایی کرد و تاریخ انتشار نسخه‌ی نهای iOS 14، iPadOS 14 و watchOS 7 را نیز مشخص کرد.

اگر علاقه دارید رویداد روز گذشته را به‌صورت کامل همراه‌با گزارش تماشا کنید، می‌توانید از نسخه‌ی آفلاین موجود در پست پوشش زنده‌ی زومیت استفاده کنید. همچنین می‌توانید از کانال یوتیوب اپل، نسخه‌ی کامل رویداد را بدون گزارش تماشا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات