فیسبوک ویژگی‌ دیگری از اسنپ‌چت را به پیام‌رسانش اضافه می‌کند

شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فیسبوک برای جذب هرچه بیشتر کاربران قصد دارد ویژگی Streak اسنپ‌چت را به پیام‌رسان خود اضافه کند.
تبلیغات

مدت زیادی است که فیسبوک با الهام از اسنپ‌چت درصدد افزایش تعداد کاربران خود است. فیسبوک پس از اضافه کردن ویژگی استوری به اینستاگرام، واتس‌اپ و فیسبوک این‌بار به سراغ یکی از ویژگی‌های پرطرفدار اسنپ‌چت به نام Streak رفته است و قصد دارد تا به زودی این قابلیت را به پیام‌رسان خود اضافه کند. 

همان‌طور که می‌دانید ویژگی Streak سبب می‌شود تا کاربران به صورت پیوسته به ارسال اسنپ‌های بیشتر برای دوستان خود ترغیب شوند. نتیجه این امر نیز اضافه شدن یک ایموجی خاص برای اشخاص محبوب کاربر خواهد بود. به نظر می‌رسد فیسبوک در حال آزمایش این ویژگی توسط برخی از کاربران منتخب خود است و به زودی شاهد عرضه عمومی آن خواهیم بود.

ویژگی Streak فیسبوک

در حال حاضر برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که ویژگی جدید پیام‌رسان فیسبوک به درستی کار نمی‌کند؛ اما می‌توان انتظار داشت تا با عرضه به‌روز‌رسانی‌های بعدی باگ‌ها و ایرادات موجود در این اپلیکیشن به‌طور کامل بر‌طرف شوند.

به‌طور حتم فیسبوک تنها با تقلید از اسنپ‌چت و اضافه کردن چنین ویژگی‌هایی به پیام‌رسان خود نمی‌تواند در آشفته بازار سرویس‌های پیام‌رسان پیروزی بزرگی را کسب کند. مایکروسافت و اسکایپ را می‌توان بارزترین نمونه برای اثبات این موضوع دانست. مسلما این آخرین‌باری نیست که فیسبوک ویژگی‌های اسنپ‌چت را تقلید می‌کند و بدون شک در آینده نیز شاهد تکرار این امر خواهیم بود.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات