روش‌های فعال‌سازی اینترنت رایگان ایرانسل

سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
اینترنت رایگان ایرانسل
آیا راهی برای فعال کردن بسته اینترنت رایگان ایرانسل وجود دارد؟‌ در این مقاله همه روش‌های گرفتن اینترنت رایگان ایرانسل را معرفی کرده‌ایم.
تبلیغات

اینترنت یکی از نیازهای روزمره‌ی ما است اما تأمین هزینه‌ی استفاده از آن شاید برای خیلی از ما دشوار باشد. در این مواقع استفاده از اینترنت رایگان یا هدیه‌هایی که هزینه‌ی اینترنت را کاهش دهند کمک بزرگی است.

ایرانسل برای مشترکان خود و همچنین کسانی که برای اولین بار می‌خواهند از این سیم‌کارت استفاده کنند هدایایی در نظر گرفته که استفاده رایگان از اینترنت هم بخشی از آن است.

اگر هنوز سیم‌کارت ایرانسل ندارید با خرید سیم‌کارت اعتباری ایرانسل می‌توانید از هدیه‌ی ۵ گیگابایت اینترنت با مدت اعتبار ۵ ماه استفاده کنید. همچنین ۴ گیگابایت هم اینترنت ویژه‌ی سیم‌کارت‌های اعتباری زرین با اعتبار ۳ ماهه در اختیارتان قرار می‌گیرد. این اعتبارها پس از فعال‌ کردن سیم‌کارت به صورت خودکار به حساب ایرانسلی شما اضافه می‌شود.

برای فعال کردن سیم‌کارت‌های جدید اعتباری با اولین تماس و شماره‌گیری کد #۲*۱*۵۵۵* اقدام کنید. اگر به مشکلی برخوردید هم می‌توانید با شماره ۷۰۰ تماس بگیرید و هم در وب‌سایت از طریق پشتیبانی آنلاین مشکل خود را مطرح کنید.

خرید سیم‌کارت دائمی ایرانسل و یا تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی هم ۲۰ گیگابایت اینترنت با اعتبار ۶ ماهه را برایتان به همراه دارد.

سیم‌کارت‌های ایرانسل را می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل، سوپراپلیکیشن ایرانسل من، مراجعه به نمایندگی‌های ایرانسل و تماس با ۶۰۰ از خطوط ایرانسل و ۹۳۶۶۰۰۰۰۰۰ از خط‌های دیگر تهیه کنید.

یک راه جالب دیگر برای دریافت اینترنت رایگان ایرانسل، ویرایش اطلاعات است. اگر شما مشترک نسل ۴ اینترنت ثابت ایرانسل هستید، کافی است وارد این صفحه شوید و اطلاعات کاربری خود مثل پست الکترونیک و شماره تلفن همراه را به‌روزرسانی کنید و یک بسته‌ی اینترنت ۵ گیگابایتی برای مدت ۷ روز هدیه بگیرید. این بسته بعد از تأیید نشانی پست الکترونیک و شماره تلفن همراه از طریق رمز یکبار مصرف پیامک شده به شما فعال می‌شود.

ویرایش اطلاعات ایرانسل

ایرانسل برای اولین ورود به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من هم برای کاربران سیم‌کارت اعتباری و دائمی، اینترنت رایگان در نظر گرفته است. اگر تا به حال نسل جدید این برنامه را روی گوشی خود نصب نکرده‌اید، با اولین نصب و ورود به ایرانسل من یک بسته اینترنت ۵۰ گیگابایتی با اعتبار همان روز فعال‌سازی هدیه می‌گیرید. فقط توجه کنید که حتما باید نسل جدید سوپراپلیکیشن ایرانسل من را نصب کنید تا این هدیه برای شما فعال شود.

اگر سیم‌کارت شما هنوز 3G است با تبدیل آن به 4G می‌توانید از ۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان به عنوان هدیه استفاده کنید. این هدیه پس از استفاده از سیم‌کارت 4G جدید فعال می‌شود و تا ۲۰ روز هم اعتبار دارد.

سیم‌کارت 3G خود را می‌توانید از طریق اپلیکیشن ایرانسل من، مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل، شماره‌گیری کد #۳۴*۵۵۵* با سیم‌کارت فعلی خود، مراجعه حضوری به مراکز فروش یا مرکز خدمات ایرانسل به سیم‌کارت 4G ارتقا دهید.

علاوه بر این‌ها دوستان شما هم می‌توانند باعث شوند به شما اینترنت رایگان تعلق بگیرد. اگر شماره دوستان ایرانسلی خود را به سرشماره‌ی ۳۱۱۶ ارسال کنید و آن‌ها را هم دعوت کنید که سیم‌کارتشان را به 4G تغییر دهند، به محض استفاده‌ی دوستتان از اینترنت 4G، یک گیگ اینترنت رایگان برای هر دو شما فعال می‌شود.

همچنین می‌توانید از دوستانتان که سیم‌کارت اعتباری ایرانسل دارند دعوت کنید سیم‌کارت خود را به دائمی تبدیل کنند و اینترنت رایگان هدیه بگیرید. ابتدا شماره اعتباری دوستان خود را به ۳۱۹۲ پیامک کنید تا دعوت شما برایشان ارسال شود. اگر دوستانتان سیم‌کارت خود را به دائمی تبدیل کردند، یک بسته هدیه ۲ گیگابایتی یک ماهه برایتان فعال می‌شود.

اپلیکیشن «لنز» تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که می‌توانید از طریق آن هم صاحب اینترنت رایگان شوید. اگر دوستانتان هنوز با «لنز» آشنا نشده‌اند شماره‌ی ایرانسل آن‌ها را به ۳۱۱۳ ارسال کنید. اگر دوست شما این برنامه را نصب و در آن ثبت نام کند، هر دو شما از یک گیگابایت اینترنت پرسرعت یک روزه بهره‌مند می‌شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات