سامسونگ می‌گوید صدها اپلیکیشن اندرویدی برای گلکسی فولد بهینه‌سازی شده‌اند

جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ با وجود شکست ابتدایی در عرضه‌ی اولین گوشی تاشدنی، برنامه‌ای جدی برای بهینه‌سازی نرم‌افزار برای آن دارد و نسخه‌ی بهینه‌سازی شده‌ی گوشی را هم به‌زودی عرضه می‌کند.
تبلیغات

اولین گوشی هوشمند سامسونگ، گلکسی فولد در ماه فوریه‌ی سال جاری میلادی معرفی شد. ماه آوریل برای عرضه‌ی این گوشی مشخص شده بود که به‌خاطر چالش‌های متعدد به تعویق افتاد. بررسی‌های اولیه نشان از مشکلات متعدد عملکردی و ضعف نمایشگر در اولین گوشی تاشدنی کره‌ای‌ها داشتند. قطعا تعویق عرضه‌ی گوشی برای شرکت سازنده اتفاق ناگواری بود، اما دراین‌میان توسعه‌دهنده‌ها فرصت پیدا کردند تا با همکاری گوگل و دیگر بزرگان دنیای فناوری، اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های محبوب را برای گوشی هوشمند تاشدنی بهینه‌سازی کنند.

سامسونگ در همکاری با گوگل و دیگر شرکای مهم، اپلیکیشن‌های پرکاربرد متعددی را برای گوشی تاشدنی بهینه‌سازی کرده است. از میان اپلیکیشن‌های مذکور می‌توان به Amazon Prime Video، Twitter، Spotify، Facebook، VSCO و Microsoft Office اشاره کرد. سامسونگ در همکاری با گوگل، آزمایشگاه‌هایی را در کره‌ی جنوبی، آمریکا و چین راه‌اندازی کرد تا توسعه‌دهنده‌ها در آنجا به بررسی عملکرد اپلیکیشن در گوشی تاشدنی بپردازند. به‌علاوه ابزار آزمایش مجازی نیز به‌صورت یک شبیه‌ساز کامپیوتری گلکسی فولد در اختیار توسعه‌دهنده‌های متعدد قرار گرفت.

مدیر توسعه‌ی محصول اندروید در گوگل پیرامون بهینه‌سازی اپلیکیشن‌ها برای گوشی تاشدنی نوشت:

ما با همکاری شرکای خود همچون سامسونگ این فرصت را پیدا کردیم تا تجربه‌ی کاربری جدیدی را ارائه کنیم؛ تجربه‌ای که نحوه‌ی استفاده‌ی ما از گوشی‌های هوشمند را متحول خواهد کرد. ما همکاری نزدیکی با تیم سامسونگ و جامعه‌ی توسعه‌دهنده‌های اندروید داشتیم تا از ایجاد بهترین تجربه‌ی کاربری در تعامل با اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های محبوب برای کاربران گلکسی فولد، اطمینان حاصل کنیم. 

نسخه‌ی بهبودیافته‌ی گلکسی فولد اکنون در کره‌ی جنوبی به‌فروش می‌رسد. بازارهای بریتانیا و آلمان نیز از ۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور) میزبان گوشی جدید کره‌ای‌ها خواهند بود. زمان عرضه‌ی این گوشی در آمریکا نیز ۲۷ سپتامبر بیان شده است. قیمت نهایی محصول در بازارها مشخص نیست، اما کاربران حداقل برچسب قیمتی دو هزار دلار را برای آن پیش‌بینی می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات