ADT در نمایشگاه CES 2019، سیستم امنیت خانگی جدیدش را رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ADT در خلال نمایشگاه CES 2019، نسخه‌ی جدید سیستم امنیت خانگی‌اش با نام ADT Command را معرفی کرد.
تبلیغات

شرکت امنیتی ADT درحال‌بهینه‌سازی سیستم‌های امنیت خانگی‌اش است. این شرکت در نمایشگاه CES 2019، پلتفرم جدید ADT Command را رونمایی کرد که به‌همراه چند محصول دیگر، در حوزه‌ی هوشمندسازی و اتوماسیون خانگی عرضه خواهند شد.

پنل ADT Command صفحه‌ی ۷ اینچی لمسی بی‌سیم با قابلیت‌های اتصال به اجزای خانه‌ی هوشمند است که به‌عنوان مرکز اصلی سیستم امنیتی کار می‌کند. مشتریان با استفاده از اپلیکیشن ADT Control می‌توانند تجهیزات خانه‌ی هوشمندشان را از هر مکانی کنترل کنند. اپلیکیشن و پلتفرم اصلی ADT از بیش از ۲۵۰ دستگاه در برندهای مختلف پشتیبانی می‌کنند.

محصول جدید ADT جایگزین نسخه‌ی قدیمی، یعنی ADT Pulse خواهد شد. البته، شرکت سازنده عنوان کرده اکثر دستگاه‌های هماهنگ با نسخه‌ی قبلی در ADT Command نیز پشتیبانی می‌شوند.

پنل امنیتی ADT به دوربین داخلی مجهز است که در زمان غیرفعال‌شدن سیستم، تصویری از افراد حاضر در خانه ضبط می‌کند. به‌علاوه، قانون‌ها و صحنه‌های اختصاصی را نیز می‌توان برای پلتفرم تعریف و در آن ذخیره کرد. به‌عنوان مثال، موقعیت‌های خطرناکی همچون تشخیص آتش‌سوزی یا بازشدن قفل درها یا روشن‌شدن چراغ‌ها، هرکدام قوانین و شرایط خاص خود را خواهند داشت. درمجموع، مشتریان ADT Command خدمات نظارت و پاسخ‌گویی سریع شرکت را نیز دریافت می‌کنند که ۴ هزار متخصص و ۱۰ مرکز نظارتی از آن پشتیبانی می‌کنند.

پنل مدیریت ADT از باتری پشتیبان اضطراری و ارتباط دوکاناله‌ی پهن‌باند و LTE بهره می‌برد که اتصال همیشگی آن را تضمین می‌کند. شرکت سازنده ادعا می‌کند حسگرهای امنیتی پنل جدید از رمزنگاری دو‌طرفه بهره می‌برند که خطر هک‌شدن را تاحدممکن کاهش می‌دهد. به‌علاوه، رمزگذاری برای هر کاربر و تنظیم دسترسی‌ها امنیت سیستم را افزایش می‌دهد.

در اپلیکیشن ADT Control، می‌توان اتوماسیون را براساس موقعیت‌های مختلف تنظیم کرد. برای نمونه، می‌توان خاموش‌کردن چراغ‌ها یا فعال‌کردن سیستم هشدار را طبق شرایطی خاص فعال کرد. به‌علاوه، امکان ارسال دستورهای صوتی برای فعال و غیرفعال‌کردن سیستم‌های امنیتی به‌کمک حساب‌های کاربری متصل به گوگل‌هوم یا آمازون الکسا در ADT Command وجود دارد. دستورهایی همچون قفل‌کردن و بازکردن درها یا مدیریت دستگاه‌هایی دیگر متصل به اینترنت نیز با دستورهای صوتی امکان‌پذیر است.

قیمت نهایی پنل جدید شرکت ADT هنوز مشخص نشده؛ اما خرید و اجرا و فعال‌سازی آن در خانه‌های هوشمند، از ابتدای سال جاری میلادی امکان‌پذیر خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات