سیستم عامل کروم به فناوری تشخیص چهره مجهز می‌شود

چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
براساس آخرین خبرها انتظار می‌رود سیستم عامل کروم به فناوری تشخیص چهره مجهز شود.
تبلیغات

انتظار می‌رود نسل بعدی کروم‌بوک گوگل به‌همراه فناوری تشخیص چهره به بازار معرفی شوند. این خبر خوبی برای افرادی است که علاقمند هستند در سیستم‌عامل کروم، از فناوری تشخیص چهره استفاده کنند. پیشتر نیز گفته شده بود که کروم بوک‌ها به‌زودی به ویژگی بوت دوگانه مجهز می‌شوند.

اگر شما نیز یکی از کاربران دسکتاپ گوگل هستید، ممکن است از نحوه‌ی تایید هویت سیستم‌تان رضایت کامل نداشته باشید و وارد کردن رمز عبور برایتان کاری طاقت‌فرسا و خسته‌کننده شده باشد. حتی ممکن است از سیستم باز کردن قفل یا PIN‌ گوشی هوشمند خود رضایت نداشته باشید. Chrome Story، خبر خوبی برای این افراد منتشر کرده است.

اینتل: ipu3 فناوری تشخیص چهره را اضافه کنید. فناوری تشخیص چهره، با تنظیم حالت FD_MODE_FULL کار می‌کند. اطلاعات چهره از طریق getResult() دریافت می‌شود. این ویژگی در حال حاضر غیرفعال است. با اضافه کردن متادیتا در آینده‌ی نزدیک، این ویژگی فعال خواهد شد.

باید اضافه کنیم که ذکر شده است Intel Cell Engine می‌تواند فرآیند تشخیص چهره را به انجام برساند. اگر از دوربین‌های RealSense در ویندوز هِلو استفاده می‌کنید، این اتفاق واقعا هیجان‌انگیز خواهد بود. این ویژگی جدید، به‌خصوص برای افرادی که رمز عبور پیچیده‌ای دارند، می‌تواند بسیار کاربردی باشد. باید منتظر باشیم تا ببینیم در نهایت چه اتفاقی می‌افتد و آیا ممکن است در پیکسل‌بوک بعدی شاهد فناوری تشخیص چهره باشیم یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات