با وجود تلاش‌های فراوان گوگل، سری پیکسل ۶ فروش پایینی دارد

چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اگرچه گوگل برای افزایش میزان فروش سری پیکسل ۶ تلاش‌های زیادی مثل ارائه‌ی هدیه به مشتریان انجام داده؛ اما طبق آخرین نظرسنجی‌، این گوشی‌ها فروش درخورتوجهی نداشته‌اند.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد گوگل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو فروش خوبی ندارند. شرکت تحقیقاتی Wave7 از فروشندگان بین اپراتورهای ایالات متحده نظرسنجی برگزار کرد که نتیجه‌ی این نظرسنجی نشان می‌دهد جدیدترین پرچم‌داران گوگل خریداران زیادی ندارند.

به گزارش Androidauthority و با استناد به نظرسنجی شرکت تحقیقاتی Wave7، گوگل برای افزایش فروش سری پیکسل ۶ به اسپیف (Spiffs) متوسل شده است. این اصطلاح به هدایا یا خدماتی اشاره دارد که شرکت‌ها برای افزایش انگیزه‌ی فروشندگان و با هدف فروش بیشتر محصولات خود به آن‌ها ارائه می‌دهند. سامسونگ نیز این کار را انجام می‌دهد اما به گفته‌ی Wave7، گوگل این اقدام را در سطح بالاتری انجام داده است.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد حتی با وجود مشوق‌هایی که گوگل برای فروش بیشتر سری پیکسل ۶ درنظر گرفته، غیر از اپراتور Verizon، علاقه به این گوشی‌های پرچم‌دار تقریباً صفر است. نماینده‌ی یکی از اپراتورهای ایالات متحده گفت خریداران گلکسی اس ۲۲ به‌دلیل عدم موجودی این گوشی نسبت به خرید پیکسل ۶ اقدام کرده‌اند.

در‌همین‌حال، گوگل در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۱، رکورد فروش سه‌ماهه‌ جدیدی برای گوشی‌های سری پیکسل ثبت کرد. شرکت مستقر در مانتین‌ویوو در آن زمان اعلام کرد که بازخورد مشتریان و شرکای تجاری مخابراتی به پیکسل ۶ بسیار مثبت بوده است.

این احتمال وجود دارد که علاقه‌ی مشتریان به سری پیکسل ۶ به‌دلیل گزارش‌های فراوان از باگ‌ها و مشکلات عملکرد در این گوشی‌ها کاهش یافته باشد. ازجمله این گزارش‌ها می‌توان به مشکل قفل اثر انگشت، رد شدن تصادفی تماس‌ها، قطع شدن اتصال وای‌فای و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

اکنون همه‌ی نگاه‌ها به پیکسل 6a آینده گوگل است. این مدل احتمالاً یک میان‌رده خواهد بود که می‌تواند به گزینه‌ای محبوب برای کاربرانی که به‌دنبال گوشی مقرون‌به‌صرفه هستند تبدیل شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات